کد خبر: ۵۸۲۵۲۴
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵

آمار کشته و مجروحان حوادث جاده‌های کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: از ابتدای طرح نوروزی پلیس(26 اسفند) تا پایان روز هفتم فروردین، 10 نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ محمد حیدری با اشاره به شروع طرح نوروزی پلیس از 26 اسفند ماه گفت: متاسفانه در این مدت، پنج فقره تصادف فوتی و 95 فقره تصادف جرحی در جاده های استان کرمانشاه رخ داده است .

وی افزود: تصادفات منجر به فوت از لحاظ تعداد 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دارد، اما از لحاظ تعداد افراد کشته شده با سال گذشته برابری می کند .

حیدری خاطرنشان کرد: در تصادفات منجر به مصدومیت نیز از لحاظ وقوع حدود یک درصد رشد داشته ایم، ولی از لحاظ تعداد مصدومین با 26 درصد کاهش مواجه بوده‌ایم .

وی یادآور شد: بیشتر سوانح رانندگی نوروز امسال در محورهای کرمانشاه - هرسین، کرمانشاه - اسلام آبادغرب، کرمانشاه - کامیاران، کرمانشاه- صحنه و مناطق اورامانات رخ داده است .

حیدری همچنین با اشاره به حضور 105 گشت پلیس راه در جاده های استان، از افزایش 17 درصدی برخورد با رانندگان متختلف نسبت به سال گذشته خبر داد .

  هشدار در خصوص ریزش کوه و رانش زمین

  رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه نسبت به احتمال ریزش کوه و رانش زمین در برخی نقاط کوهستانی و محورهای استان به دنبال بارش های اخیر هشدار داد و  ادامه داد: یکی از محورهایی که احتمال ریزش کوه در آن وجود دارد، محور حمیل به ایلام است .

حیدری افزود: محورهای مواصلاتی اورامانات از روانسر گرفته تا پاوه و ثلاث باباجانی نیز به دلیل کوهستانی بودن احتمال ریزش در آن ها وجود دارد .

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین خطر رانش زمین در نقاط یاد شده را نیز دور از ذهن ندانست و گفت: این شرایط می طلبد که رانندگان با احتیاط کامل رانندگی کنند و از توقف بی مورد در حاشیه جاده ها خصوصا مناطق کوهستانی پرهیز کنند .

وی در پایان محورهای کرمانشاه - اسلام آبادغرب، کرمانشاه - بیستون - کنگاور و اسلام آبادغرب - پل دختر را پرترددترین محورهای استان کرمانشاه تا پایان روز هفتم فروردین عنوان کرد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین