کد خبر: ۵۸۲۶۰۴
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

۲ فوتی و ۹ مجروح حاصل برخورد ۲ خودرو درمحور جعفریه قم

سخنگوی اورژانس 115 قم گفت: بر اثر برخورد دو خودرو در محور جعفریه دو نفر جان خود را از دست دادند و 9 نفر هم مصدوم شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی فراهانی درباره سانحه جاده‌ای در قم گفت: این حادثه شامگاه گذشته (جمعه نهم فروردین) رخ داد که در آن دو خودرو پراید و تیبا در جاده قم جعفریه حوالی کاروانسرای سنگی با یکدیگر برخورد کردند.

وی افزود: پس از اعلام به اورژانس، به سرعت نخستین خودرو به محل اعزام و پس از بررسی‌های انجام شده، پنج دستگاه آمبولانس دیگر نیز به محل اعزام و اقدام به انتقال مصدومان کرد.

فراهانی بیان کرد: این تصادف متاسفانه دو فوتی یک خانم و یک آقا در محل داشت و 9 نفر نیز مصدوم شدند و به بیمارستان‌های شهید بهشتی و امام رضا(ع) انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس 115 قم گفت: متاسفانه حال دو نفر از مصدومان نیز وخیم بوده و همزمان با عملیات احیا به بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به دیگر حوادث شب گذشته در قم گفت: حدود ساعت 21 جمعه شب نیز سه تصادف در سه نقطه از شهر به وقوع پیوست که متاسفانه 12 مصدوم بر جای گذاشت.

فراهانی اظهار کرد: یکی از این تصادف‌ها در بلوار آیت‌الله بروجردی، دیگری در جاده جنت آباد و سومین تصادف نیز در روستای سیرو بخش رقم خورد که به منظور خدمات رسانی به مصدومان هفت آمبولانس اعزام شد.

وی بیان کرد: برخورد خودرو جک باموتور سیکلت که منجر به مصدومیت یک نفر شد، برخورد دو خودرو سبک و برخورد پراید با مانع سه تصادف ذکرشده را شامل می‌شدند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین