کد خبر: ۵۸۲۶۱۷
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

ورود سامانه بارشی فعال به کردستان از عصر امروز

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان به ورود سامانه بارشی فعال از عصر شنبه به استان خبر داد و گفت: طبق پیش بینی ها میانگین بارندگی ها در اثر فعالیت این موج بارشی 40 تا 60 میلیتر خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
بهرام چاره خواه اظهار داشت: از عصر شنبه بارش ها در استان آغاز شده و تا اواخر امشب کل استان را در بر می گیرد و در این مدت شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش قابل ملاحظه باد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان بارندگی مربوط به شهرهای کامیاران و قروه خواهد بود،افزود: پیش بینی می شود در این شهرها تا حدود 90 میلیمتر بارش داشته باشیم.

چاره خواه عمده بارش ها را در روزهای یکشنبه و دوشنبه اعلام کرد و گفت: به دلیل قدرت این موج بارشی احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه ها در استان زیاد است.

وی با بیان اینکه این سامانه تا روز سه شنبه در استان فعال است، افزود: در این روز شاهد بارش های پراکنده در سطح استان خواهیم بود.
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان اظهار داشت: از عصر دوشنبه به دنبال کاهش دما، بارش ها در ارتفاعات و گردنه های استان به صورت برف پیش بینی می شود.

چاره خواه بر لزوم مدیریت مخازن سدها در روزهای یاد شده تاکید و اضافه کرد: قدرت این سامانه بارشی زیاد بوده و نیاز است شهروندان نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه لازم را داشته باشند.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین