کد خبر: ۵۸۲۶۱۹
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

106 روستای اسلام آبادغرب در معرض سیل قرار دارند

فرماندار اسلام آبادغرب استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بارش‌های بهاره نقطه‌ای هستند از قطعی نبودن وقوع سیل در این شهرستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان به ریاست فرماندار اسلام آباد غرب و با حضور مدیران کلیه دستگاه‌های مسوول در خصوص سیل در این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه فرماندار و سایر مسئولان به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده برای پیشگیری و مواجهه با سیل و اقدامات امدادی قبل،هنگام و بعد از این حادثه پرداختند.

فرماندار اسلام آباد غرب بیان کرد: اگر اداره‌ای تجهیزات و امکاناتی دارد که اداره دیگری آن را ندارد، این امکانات را در اختیار یکدیگر قرار دهند از سوی دیگر با رایزی صورت گرفته در صورت لزوم ماشین آلات نظامی در اختیار ادارات و مردم قرار خواهد گرفت.

افشین کریمی ادامه داد: تمامی کارتون خواب‌ها و معتادین حتی به زور قهریه هم تا 48 ساعت توسط بهزیستی جمع آوری و اسکان داده شوند، تمامی سالن‌های ورزشی، مدارس و مساجد اماده اسکان مردم در هرگونه اتفاق هستند.

وی ادامه داد: 106 روستا در معرض خطر سیل هستند که 83 مورد آمادگی اسکان دارند و با کمک هلال احمر و ارسال پک 72 ساعته و نان و آرد به این مناطق ارسال شد و 450 تخته چادر برای حدود 900 نفر آماده شده است.

کریمی تاکید کرد: 10 ایستگاه فعال هواشناسی آماده به کار هستند، از سوی دیگر میزان بارندگی 140 درصد افزایش یافته که از سال 66 تا 97 این میزان بی‌سابقه است؛ میزان بارندگی در سال آبی 700 میلی متر تا کنون ثبت شده که یک رکورد محسوب می‌شود.

فرماندار اسلام آبادغرب در پایان در خصوص وقوع احتمالی سیل در سطح این شهرستان، گفت: نمی‌توان گفت حتما سیل در اسلام آباد غرب رخ خواهد داد، زیرا بارش‌های بهاره نقطه‌ایی است.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین