کد خبر: ۵۸۲۷۸۷
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح بمناسبت ۱۲ فروردین؛

نیروهای مسلح هرگز اجازه نخواهند داد به نظام اسلامی آسیبی وارد شود

ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: نیروهای مسلح هرگز اجاره نخواهند داد، کوچک‌ترین آسیبی به پایه‌های نظام برآمده از رأی ملت برسد و آماده هرگونه جانفشانی برای دفاع از مرزهای کشور هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :
ستاد کل نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالروز ١٢ فروردین تاکید کرد: نیروهای مسلح همچون گذشته هرگز اجاره نخواهند داد، کوچک‌ترین آسیبی به پایه‌های این نظام برآمده از رأی ملت برسد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«۱۲ فروردین از روزهای بسیار مهم تاریخی ایران اسلامی است که در آن روز ملت انقلابی با رأی قاطع ۹۸.۲ درصدی خود، علاوه بر اینکه برای همیشه نظام پوسیده و دیکتاتوری شاهنشاهی را به تاریخ سپردند، پایه‌های یک حکومت مردم سالار را با الهام از تعالیم مترقی اسلام پی‌ریزی کردند، که در آن هم اسلامیت این نظام سیاسی تضمین شده و هم جمهوریت آن؛ که هر دو با رأی و خواست ملت تبلور یافته است.

طی ۴٠ سال گذشته، استکبار جهانی و اذناب منطقه‌ای آنها، با روش‌های گوناگون از جمله تحمیل جنگ ٨ ساله، ترور، و تحریم‌های همه جانبه همواره کوشیده است که ملت ایران اسلامی را از مسیر استقلال خواهی و آزادی منحرف نماید اما ملت بصیر و انقلابی به رهبری امام خمینی (ره) و خلف صالحش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) توانسته است از همه طوفان‌های سهمگین به سلامت عبور کند.

اکنون و در آغاز دهه پنجم انقلاب، نیروهای مسلح به ملت شریف ایران اسلامی، اطمینان خواهد داد، همچون گذشته هرگز اجاره نخواهند داد، کوچک‌ترین آسیبی به پایه‌های این نظام برآمده از رأی ملت برسد و آماده هرگونه جانفشانی برای دفاع از مرزهای جغرافیایی، عقیدتی و سیاسی ایران اسلامی است.

این بیانیه در پایان ضمن دعوت از آحاد ملت شریف ایران اسلامی در مراسم گرامیداشت یوم الله دوازده فروردین در حرم حضرت امام خمینی رحمه‌الله علیه، خاطرنشان کرده است: نیروهای مسلح نیز همچنان‌که در حال خدمات رسانی به سیل زدگان در نقاط مختلف کشور هستند، در این مراسم نیز در کنار ملت شریف ایران حضور خواهند داشت.

منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین