کد خبر: ۵۸۲۷۹۱
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶

تعطیلی تفرجگاه‌های دربند، درکه، کن و فرحزاد در روز ۱۲ فروردین/آماده باش ۱۰ هزار نیروی خدمات شهر

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تعطیلی تفرجگاه‌های دربند، درکه، کن و فرحزاد در روز ۱۲ فروردین خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
احمد صادقی با اشاره به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در روز دوشنبه و احتمال وقوع سیلاب در پایتخت گفت: ستاد مدیریت بحران شهر تهران از روز گذشته به تمامی دستگاه‌ها از جمله شهرداری تهران آماده باش داده است و این وضعیت تا پایان بارندگی‌ها ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سطح آب مسیل‌هایی که در مجاورت اتوبان‌ها قرار دارند به طور مرتب مانیتور می‌شوند، ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ هزار نیروی خدمات شهری شهرداری تهران، ۵۲۰ تیم جستجو و نجات هلال احمر، ۲۶۵ واحد گشت‌زنی و انتظامی و ۴۰ اکیپ سازمان آب در آماده باش صد درصد قرار دارند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همچنین از تعطیلی بوستان نهج البلاغه خبر داد و گفت: روز دوشنبه ۱۲ فروردین تمامی واحدهای صنفی در دربند، درکه، فرحزاد و کن تعطیل خواهند بود و اجازه اتراق و پارک خودرو در این نقاط به شهروندان داده نمی‌شود.

صادقی به آخرین پیش بینی سازمان هواشناسی نیز اشاره و عنوان کرد: امشب تا آخر وقت شاهد بارش باران خواهیم بود، اما بارش شدید باران فردا پیش از ظهر آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. روز ۱۳ فروردین نیز بارش‌های پراکنده در پایتخت خواهیم داشت.

وی از شهروندان خواست تا روز دوشنبه از اتراق و پارک خودروها در کنار رودخانه و مسیل ها خودداری کنند و حتی‌الامکان از تردد غیرضرور در شهر بپرهیزند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین