کد خبر: ۵۸۲۸۴۹
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

سیل اخیر موفقیت مسئولان در خدمت رسانی به مردم را نشان داد

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به اینکه سیل اخیر حادثه بزرگی بود، گفت: این حادثه نشان داد که مسئولان چه اندازه در خدمت به مردم موفق هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
عباسعلی کدخدایی روز دوشنبه درباره سیل های اخیر و همکاری مردم و مسئولان افزود: مردم در طول 40 سال گذشته در همه صحنه های اجتماعی و سیاسی نشان دادند که پشت به پشت و دست بر دست هم در همه صحنه های کمک و خدمت حضور دارند که باید از آنها تشکر کنیم. 

وی با ابراز تاسف از جان باختن تعدادی از هموطنان و خسارات وارده گفت: متاسفانه خسارات زیادی به استان ها، شهرها و روستاهای کشور وارد شد و عده ای هم جان خود را از دست دادند اما بخش دیگر این اتفاق صحنه هایی از شور و علاقه خدمت رسانی مردم و مسئولان را نشان داد.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه نباید این فرصت ها را از دست بدهیم، افزود: وقتی اتفاقی برای جامعه می افتد، نباید به جای اینکه به همدیگر کمک کنیم و تلاش برای خدمت رسانی بهتر داشته باشیم، به خاطر برخی قصور که اتفاق می افتد آن را منشاء اختلاف قرار دهیم و نسبت به یکدیگر اظهار ناراحتی کنیم.

کدخدایی تاکید کرد: اینها فرصت هایی است که خداوند در اختیار ما قرار می دهد که ما خودمان را نشان دهیم و ببینیم که در جهت خدمت به مردم تا چه اندازه موفق هستیم.

وی گفت: در مجموع از این نظر خوشحالم که همه مردم، نیروهای مسلح، سپاه و دولت همه دست در دست هم دادند و کمک های خوبی انجام شد. اگر چه سیل اخیر حادثه بزرگی بود ولی نشانه شور و شوق و علاقه مردم و مسئولان برای گام برداشتن در جهت خدمت رسانی به یکدیگر بود.

به گزارش ایرنا، در پی بارش های شدید که از روزهای پایانی سال گذشته آغاز شد، سیلاب برخی استان های شمالی، جنوبی و جنوب غرب کشور را دربرگرفت. 

بیشترین آسیب های این پدیده در استان های گلستان و مازندران بود که عملیات امدادرسانی توسط دستگاه های اجرایی، ارگان های نظامی و نهادهای مدنی و مردم در این استان ها همچنان درحال انجام است.

در همین راستا جلسه ستاد بحران کشور با حضور رئیس جمهوری و نمایندگان دستگاه ها و نهادهای امدادرسان در تهران برگزار شد و بعد از آن دکتر روحانی برای بازدید از مناطق سیل زده و نحوه کمک رسانی به سیل زدگان به استان های گلستان و مازندران سفر کرد. 

همچنین رئیس جمهوری برای بررسی روند اقدامات انجام شده برای مواجهه با بروز سیل در خوزستان روز جمعه هفته گذشته به این استان سفر کرد. 

در جلسه هیات دولت نیز وزیران با ارائه کمک های بلاعوض و تسهیلات بانکی به سیل زدگان موافقت کردند. 

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین