کد خبر: ۵۸۲۸۹۵
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
طی اطلاعیه‌ای اعلام شد

مسدود شدن محور ریلی جنوب تا ایمن شدن شرایط برای حرکت قطار‌ها

روابط عمومی شرکت راه آهن در اطلاعیه‌ای از مسدود شدن محور جنوب به علت باران شدید، ریزش کوه و آب گرفتگی تا ایمن شدن شرایط جوی برای حرکت قطار‌ها خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 مسدود شدن محور ریلی جنوب تا ایمن شدن شرایط برای حرکت قطار‌هابه گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به علت باران شدید، ریزش کوه و آب گرفتگی؛ محور جنوب تا ایمن شدن کامل مسیر برای حرکت قطار‌ها مسدود است.

بر اساس این اطلاعیه، کلیه قطار‌های محور جنوب تا این لحظه اعزام شده اند بدون مشکل سیر نموده اند، اما حرکت سایر قطار‌های امروز به سمت محور جنوب به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو شده است.

در همین راستا کلیه مسافرانی که بلیت آن‌ها کنسل شده است می‌توانند با مراجعه به مراکز مجاز فروش بلیت نسبت به استرداد ۱۰۰ درصد بهای بلیت خود اقدام کنند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است؛ پیرو لغو کلیه قطار‌های این محور به محض بهبود شرایط جوی و ایمن شدن مسیر؛ قطار‌های فوق العاده‌ای به منظور جابه جایی و خدمت رسانی به مسافران محترم در این محور تعبیه خواهد شد.

گفتنی است؛ مسافرین محترم میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حرکت قطار‌ها و آخرین وضعیت مسیر‌های ریلی باسامانه خدمات مسافری به شماره تلفن ۵۱۴۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین