کد خبر: ۵۸۲۹۴۶
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷

اعزام نفربرهای ارتش از تهران به لرستان

فرمانده لشکر ۸۴ خرم‌آباد با اشاره به ورود نفربرهای بی تی آر از تهران به لرستان گفت: فرمانده نیروی زمینی ارتش در چند ساعت آینده وارد استان می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر مراد خوش کنار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هر مسیری که آب راکد وجود داشته باشد می‌توانیم از خودروهای دو زیست و نفربر استفاده کنیم.

وی افزود: تعدادی نفربر بی تی آر را از تهران درخواست کردیم و الآن سه دستگاه نفربر بی تی آر در مسیر بروجرد است و چندساعتی متوقف‌شده‌اند که امیدواریم راهداری کمک کند این نفربرها را به داخل خرم‌آباد برسانیم.وی بیان کرد: هماهنگی‌هایی شده تا پل‌های ثابت و متحرک در اختیار قرار بگیرد که می‌توانیم از این پل‌های متحرک برای برقراری ارتباط استفاده کنیم.

امیر خوش کنار تصریح کرد: در چند ساعات آینده فرمانده نیروی زمینی ارتش برای کمک بیشتر و استفاده حداکثری از نیروی زمینی جهت خدمات‌رسانی و امدادرسانی به هم استانی‌ها وارد استان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بالگردی که الآن در اختیار ارتش است از آن استفاده‌ها خوبی شده و به‌وسیله این هلیکوپتر ۲۳ روستایی که قطع ارتباط شده بودند امدادرسانی انجام دادیم و تعدادی از افراد مریض نیز به بیمارستان خرم‌آباد منتقل کردیم؛ قطعاً با ورود امیر حیدری به استان امکانات بیشتری در اختیار ما قرار خواهد گرفت.

منبع: مشرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین