کد خبر: ۵۸۳۱۵۲
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

نماینده پلدختر: مردم سیل‌زده در بیابان زندگی می‌کنند

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از مردم سیل‌زده شهرشتان پلدختر دو شب است که در بیابان‌ها زندگی می‌کنند و هیچ چیز ندارند.
آفتاب‌‌نیوز :
نماینده پلدختر: مردم سیل‌زده در بیابان زندگی می‌کنند

حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر با اشاره به آخرین وضعیت سیل‌زدگان این شهرستان گفت: مناطق آسیب‌دیده از سیل گسترده است و الان هم به وسیله بالگردها به مردم سیل‌زده آذوقه می‌رسد.

وی افزود: حدود ۶۰ روستا و همچنین خود شهرستان پلدختر با ارتباطشان با استان قطع است و با توجه به این‌که حجم مناطق آسیب‌دیده زیاد است نمی‌توان تنها از طریق بالگرد به مردم امکانات رساند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ مردم پلدختر نیاز فوری به آب و غذا، چادر و امکانات گرمایشی دارند و با شرایط فعلی نمی‌توان این امکانات را به آن‌ها رساند و باید برای رساندن مایحتاج مردم به آن‌ها راه‌های ارتباطی زمینی وصل شود؛ چراکه بالگردها محدود هستند. نهایتا دو یا سه بالگرد برای کمک‌رسانی در حال پرواز هستند و حجم بسته‌هایی هم که می‌آورند محدود است.

کاظمی خاطرنشان کرد: ۶۰ روستا گرفتار سیل هستند و هیچ راه ارتباطی با هیچ جای ایران ندارند، مردم شهر هم خوراک و پوشاک و امکانات ندارند. نیمی از شهرهای پلدختر و معمولان و حدود ۲۰ روستا به زیر آب رفته است و برای امدادرسانی به مردم نیاز به کمک بیشتر داریم.

وی افزود: اداره راه‌سازی برقراری راه از طریق زمین را شروع کرده اما امکانات استان در این باره محدود است و باید استان‌های معین و وزارتخانه‌ها فعال شوند و به کمک مردم بیایند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت:‌ از مردم و نهادها و دستگاه‌ها درخواست دارم تا کمک‌های غذایی، گرمایشی و پوشاکشان را به منطقه اعزام کنند. تعدادی از مردم هستند که دو شب است در بیابان زندگی می‌کنند و به کوه‌ها پناه برده‌اند و هیچ چیزی ندارند و بالگردها هم به آنجا می‌روند و تنها چند بسته غذایی به آن‌ها می‌رسانند.

فارس 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین