کد خبر: ۵۸۳۲۶۳
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵

ورود سامانه بارشی جدید به خراسان رضوی از شنبه

هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به نفوذ سامانه بارشی جدید به استان در هفته آینده نسبت به آبگرفتگی و سیلابی‌شدن مسیل‌ها بر اثر بارش‌های رگباری در روزهای شنبه و یکشنبه هشدار داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 بنا بر اطلاعیه داره کل هواشناسی خراسان رضوی بر اساس تحلیل و بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی ضمن ادامه بارش‌های رگباری طی امروز، پانزدهم فروردین و فردا، شانزدهم فروردین، در سطح استان -با حجم بیش‌تر در نوار شرقی و برخی نقاط نیمه جنوبی- انتظار می‌رود از عصر روز شنبه، ۱۷ فروردین و هم‌چنین طی روز یکشنبه با نفوذ جریانات مرطوب شمالی به استان بر حجم بارش به ویژه در نیمه شمالی و نواحی غربی استان افزوده شود، به طوری که در این فاصله زمانی با توجه به رگباری بودن بارش‌ها آب‌گرفتگی و سیلابی‌شدن مسیل‌های استان در نواحی مذکور پیش‌بینی می‌شود.

بر این اساس افزایش حجم بارش‌ها طی شنبه و یک‌شنبه هفته آینده به شکل رگبار توأم با رعدوبرق و احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی شده است که در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید خواهد بود.

طبق مدل‌های هواشناسی بیش‌ترین حجم بارش در شهرستان‌ها و توابع چناران، قوچان، درگز (به ویژه نواحی جنوبی)، صالح‌آباد، نواحی شمالی سبزوار، جغتای، جوین، نیشابور (به ویژه شمال و شمال غرب شهرستان) و هم‌چنین در برخی نقاط مشهد پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین