کد خبر: ۵۸۳۴۷۳
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

روحانی: همکاری های ایران و عراق برای مبارزه با تروریسم گسترش می یابد

رییس جمهور با بیان این که روابط بین دو ملت ایران و عراق روابط عمیق و تاریخی است اظهار داشت:در طول قرن ها همواره بین دو ملت ایران و عراق روابط خوبی حاکم بوده و ما شاهد توسعه روابط بوده ایم.
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس جمهوری با بیان این که امنیت برای هر دو کشور ایران و عراق اهمیت دارد،گفت:همکاری های مرزی برای مبارزه با تروریسم ،مواد مخدر و قاچاق میان دو کشور قوی تر خواهد شد.

«حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی» روز یکشنبه در نشست خبری مشترک با «عادل المهدی» نخست وزیر عراق ضمن خیرمقدم به نخست وزیر عراق گفت: بار دیگر از دولت و ملت عراق به دلیل پذیرایی گرمشان در سفرم به عراق تشکر می کنم، امیدوارم امروز و فردا بتوانیم میزبان خوبی برای هیات عراقی باشیم.

وی با بیان این که روابط بین دو ملت ایران و عراق روابط عمیق و تاریخی است اظهار داشت:در طول قرن ها همواره بین دو ملت ایران و عراق روابط خوبی حاکم بوده و ما شاهد توسعه روابط بوده ایم.

روحانی افزود: یکی از مباحث مهمی که امروز مورد بررسی طرفین قرار گرفت، اجرایی شدن توافقاتی بود که بین دو کشور در سفر اخیر بنده به عراق انجام شد، اولین توافق مربوط به رایگان شدن ویزا بین ایران و عراق بود که هم اکنون دو کشور از این نعمت استفاده می کنند و امیدواریم این موضوع بتواند روابط دو کشور را تسهیل کند.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین