کد خبر: ۵۸۳۶۳۰
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶

بررسی وضعیت مدارس مناطق سیل‌زده در کمیسیون آموزش مجلس

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص نشست امروز کمیسیون آموزش بیان کرد: در جلسه امروز وزیر آموزش و پرورش گزارشی از مدارس مناطق سیل زده و ضعیت این مدراس و دانش آموزان ارائه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا سلیمی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون آموزش، وزیر آموزش و پرورش و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور حضور پیدا کردند و گزارشی از اقدامات سال ۹۷ خود و برنامه‌های پیشرو به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

وی ادامه داد: در ابتدا وزیر آموزش و پرورش ضمن این که به اعضای کمیسیون قول داد که هر چه سریع‌تر طرح رتبه بندی را آغاز کند بیان کرد که ما مطالبات فرهنگیان را پیگیری و آن را پرداخت می‌کنیم.

وی همچنین به اعضای کمیسیون خبر داد که آنها بحث انتخابات مدیران مدارس توسط معلمان پیگیری می‌کنند و اجرای شدن این بحث را پیشرو دارد وزیر همچنین گزارشی از مدارس سیل زده و وضعیتی که این مدارس و دانش آموزان دارند به کمیسیون ارائه کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش ضمن این که گزارشی اجمالی در خصوص اقدامات وزارتخانه در خصوص سند تحول ارائه کرد گزارشی هم نیز در خصوص غربالگری دانش آموزان در جلسه امروز تشریح کرد.

در بخش دیگری از نشست امروز معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در خصوص اقداماتی که در حوزه‌های معاونت متبوع خود انجام داده توضیحاتی را ارائه کرد. در این توضیحات در خصوص اقدامات شرکت‌های دانش بنیان گزارش خوبی مطرح شد همچنین اعضای کمیسیون سوالاتی را مطرح کردند که به این سوالات پاسخ داده شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین