کد خبر: ۵۸۳۶۵
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۴:۰۱
تغییرات در هیئت مدیره پرسپولیس

شمارش معکوس برای دنیزلی و انصاری‌فرد؟

آفتاب‌‌نیوز : البته در این میان گفته می‌شود که یکی از دلایل مهم کناره‌گیری مالکی حضور حبیب کاشانی در هیأت مدیره پرسپوليس بوده است که هفته گذشته اتفاق افتاد.داستان اختلافات در هیأت مدیره پرسپوليس فقط به حضور بیادی ختم نمی‌شود و ظاهراً این آغاز کار است.

حبیب کاشانی که مدت‌هاست به‌عنوان جانشین انصاری‌فرد نامش در مطبوعات مطرح است در اولین گام خواستار حضور بیادی در هیأت مدیره شده است. برآورده شدن این خواسته نشان می‌دهد که تحول در هیأت مدیره پرسپوليس قرار است توسط حبیب کاشانی انجام شود به همین خاطر سه عضو دیگر از هیأت مدیره پرسپوليس هم نسبت به این موضوع اعتراض داشته‌اند.

حتی گفته می‌شود وقتی حضور کاشانی مسجل شد، نژادفلاح پیش از بقیه استعفای خود را تقدیم هیأت مدیره کرده و خواستار کناره‌گیری از هیأت مدیره پرسپوليس شده است. 

از انتخاب کاشانی، سعیدلو نیز ابراز نارضایتی کرده و می‌گویند قصد استعفا دادن دارد و باتوجه به همین موضوع می‌توان گفت، پرسپوليس در آستانه جنگ‌های مدیریتی قرار دارد.

البته می‌توان گفت سازمان تربیت‌بدنی با انتخاب افراد مورد نظر خود به صورت نفر به نفر تلاش زیادی دارد که از این جنجال‌ها کاسته و در پایان کار، هیأت مدیره‌ای هماهنگ را بالای سر پرسپوليس قرار دهد. 

در این هیأت وضعیت انصاری‌فرد از همه بهتر است، انصاری‌فرد اگرچه مشکلات مالی پرسپوليس را پابرجا نگه داشته است ولی اگر بتواند قهرمانی در جام‌حذفي را برای این تیم به ارمغان بیاورد در هیأت مدیره پرسپوليس ماندگار خواهد شد.

در این میان سؤالی که قطعاً ذهن هر شخصی را مشغول می‌کند این است که چرا سازمان تربیت‌بدنی حالا به فکر هیأت مدیره پرسپولیس افتاده است. 

آیا رفتن هیأت مدیره پرسپولیس و آمدن افراد جدید می‌تواند به این تیم کمک کند که از لحاظ فنی این تیم در حد پرسپولیس بازی کند؟

آنچه که از ظواهر تغییرات می‌توان پیش‌بینی کرد این است که سازمان ظاهراً فقط قصد داشته بیادی و کاشانی را به هیأت مدیره اضافه کند و حالا با کناره‌گیری نژادفلاح و سعیدلو برای انتخاب اعضای جدید نیز مشکل دارد. 

سازمان از یک سو نمی‌خواهد تمام افراد هیأت مدیره مطیع کامل حبیب کاشانی باشند و سعی می‌کند سهمیه پیشکسوتان پرسپولیس و دیگر مسؤولان را نیز حفظ کند، اما از سوی دیگر می‌ترسد که با انتخاب افرادی که حضورشان مورد تأیید کاشانی نیست فقط جنگ و دعوا در هیأت مدیره پرسپولیس حاکم شود.

پرسپولیس این روزها بیش از هر چیزی نیازمند حل مشکلات مالی است و پس از آن و به واسطه آرامش روحی که در پرسپولیس حاکم می‌شود می‌توان از هیأت مدیره انتظار تأثیرگذاری داشت.

اگر هیأت مدیره پرسپولیس از ابتدای فصل در تصمیم‌گیری‌های خود ثبات داشت و نظارت کاملی بر اوضاع داشت می‌توانست مانع از اتخاذ بسیاری از تصمیمات اشتباه در این تیم شود.

رفتن آری‌هان، انتخاب دنیزلی و عدم حل مشکلات مالی از شاخصه‌های منفی پرسپولیس در این فصل بود.
این تیم هنوز شانس دارد که با کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا باشد اما در این میان مسؤولان پرسپولیس به جای اینکه به رفع نواقص تیم از لحاظ فنی بپردازند به تقسیم کردن صندلی‌ها مشغول شده‌اند.

نمی‌دانیم پرسپولیس با مدیریت حبیب کاشانی موفق‌تر خواهد شد یا انصاری‌فرد اما می‌دانیم که این موضوع یعنی تغییر هیأت مدیره دوای درد نیست و باید زودتر از اینها برای پرسپولیس تصمیم‌گیری می‌کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین