کد خبر: ۵۸۳۶۵۰
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸

آخرین وضعیت راه‌های ۴ استان سیل‌زده

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام اسامی ۹ محور جاده‌ای مسدود، آخرین وضعیت جاده‌ای در مناطق سیل‌زده را تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محورهای جاده‌ای مسدود ایران اظهار کرد: ۹ محور شریانی دره شهر- پل‌دختر، ایلام – مهران، کمربندی دهلران، محور ایلام-اسلام‌آباد، اهرم – فراشبند (از ساعت ۱۷ امروز تا ۷ فردا)، اهواز شوش (برای سواری‌ها)، پلدختر–کوهدشت، محور بروجرد-خرم آباد در جهت شمال به جنوب و محور قدیم خرم آباد-پلدختر مسدود هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، ۹ محور غیر شریانی نیز در حال حاضر مسدود هستند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور در ادامه با تشریح آخرین وضعیت مسیرهای جاده‌ای در مناطق سیل زده، اعلام کرد: در استان خوزستان محور اهواز-شوش و بالعکس برای تردد سواری‌ها مسدود است اما وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین مشکلی برای تردد در این مسیر ندارند و مسیر جایگزین اهواز-ملاثانی و شوشتر-دزفول-اندیمشک برای سواری‌ها تعیین شده است.

آشوری افزود: محور قدیم بستان-چذابه، شوش-فکه، کمربندی بستان-سوسنگرد و محور چغازنبیل به شوشتر محورهای غیر شریانی مسدود در استان خوزستان هستند.

به گفته وی در استان لرستان نیز محور پلدختر–کوهدشت، محور بروجرد-خرم آباد در جهت شمال به جنوب، محور قدیم خرم آباد-پلدختر به عنوان محورهای شریانی و محور کوهدشت-گراب به عنوان مسیر غیرشریانی مسدود هستند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور به وضعیت محورهای جاده‌ای استان گلستان نیز اشاره کرد و گفت: در این استان محور شریانی مسدود نداریم اما محورهای غیرشریانی مسدود شامل گومیشان-آق‌قلا، گومیشان-خواجه‌نفس، بندر ترکمن- سه‌راهی یساقی و محور اولنگ-شاهرود هستند.

آشوری افزود: در استان ایلام نیز دره شهر- پل‌دختر، ایلام – مهران، کمربندی دهلران و محور ایلام-اسلام‌آباد مسدود است.

گفتنی است، وقوع سیل در استانهای شمالی و غربی در ایام نوروز خسارات زیادی را به این مناطق وارد کرده است.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین