کد خبر: ۵۸۳۹۴۵
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶

حاجی‌بابایی: آمریکایی‌ها صرفا شعار می‌دهند/ طرح‌های مجلس در حمایت از سپاه هماهنگ شده است

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در جلسه امروز مجلس همه نمایندگان اعلام کردند ما همه پاسدار هستیم و پای پاسداران انقلاب اسلامی می‌ایستیم.
آفتاب‌‌نیوز :
حمیدرضا حاجی بابایی در خصوص قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی از  سوی آمریکا، اظهار داشت: جلسه فراکسیون ولایی امروز برگزار شد و جمع بندی‌هایی صورت گرفت تا طرحی برای مقابله با عمل نابخردانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهیه شود.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این طرح می‌خواهیم نظامیان آمریکایی و جنایتکاران جنگی در منطقه را تروریسم بنامیم، همچنین از پاسدران انقلاب اسلامی به عنوان منادیان آزادی و امنیت در کشور و یادگاران شهدای انقلاب اسلامی در کشور باید دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه امروز وحدت خوبی در مجلس حکم فرماست، افزود: در جلسه امروز مجلس همه نمایندگان اعلام کردند ما همه پاسدار هستیم و پای پاسداران انقلاب اسلامی می‌ایستیم.

حاجی بابایی ادامه داد: همه طرح‌های مجلس در زمینه حمایت از سپاه با یکدیگر هماهنگ شده‌اند و فراکسیون‌های سیاسی مجلس نیز هم صدا به دنبال یک هدف هستند. در صحن فوریت طرح رای گیری می‌شود و در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جمع بندی عمومی می‌شود و به صحن برمی‌گردد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح قدرت اجرائی فراوانی دارد زیرا توان جمهوری اسلامی ایران در منطقه بسیار فراوان است اما آمریکایی‌ها صرفا شعار می‌دهند.

خانه ملت 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین