کد خبر: ۵۸۴۰۴۳
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

احمد خاتمی: امروز حوزویان اعلام می‌کنند که ارتش آمریکا به تمامی تروریست است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا با تروریستی اعلام کردن سپاه، می‌خواهد نظام اسلامی را تروریست اعلام کند در حالیکه دنیا به خوبی و مستند می‌داند دولت آمریکا تروریست و تروریست پرور است.
آفتاب‌‌نیوز :
سید احمد خاتمی پیش از ظهر امروز در تجمع اساتید، علما و طلاب حوزه علمیه قم در محکومیت اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اعلام حوزه، اساتید و طلاب در کانون و خواستگاه انقلاب یعنی مدرسه فیضیه حاضر شدند و نفرت خویش را از راس استکبار عالم، آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

وی افزود: حوزه انقلابی یعنی همین حوزه‌ای که در حوادث انقلاب در متن قرار دارد؛ در کمک به سیل زدگان کشور، حوزویان با لباس روحانی در صحنه امداد حاضر شدند و خوش درخشیدند و در این عرصه سیاسی نیز که آمریکای جنایتکار، فرزندان رشید ملت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گروه تروریستی اعلام کرد، آمده‌اند که ضمن محکومیت این اقدام، بگویند ما همه عضو ناپیوسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری به سه نکته در خصوص اقدام آمریکا علیه سپاه اشاره کرد و گفت: نکته اول اینکه آمریکا با تروریستی اعلام کردن سپاه، می‌خواهد نظام اسلامی را تروریست اعلام کند در حالیکه دنیا به خوبی و مستند می‌داند دولت آمریکا تروریست و تروریست پرور است.

وی ادامه داد: رییس جمهور بی خرد آمریکا به صراحت اعلام کرد که داعش را وزیر خارجه سابق این کشور تولید کرده است، پس خود معترف هستند که تروریست و تروریست پرور هستند.

خاتمی ضمن تشکر از شورای عالی امنیت ملی که نیروهای آمریکایی مستقر در قلب خاورمیانه را گروه تروریستی اعلام کرده، افزود: امروز حوزویان اعلام می‌کنند که ارتش آمریکا به تمامی تروریست است.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئله آمریکا کینه دیرینه نسبت به نظام اسلامی است، گفت: مشکل آمریکا اسلام است؛ حوزه از آغاز انقلاب اسلامی یعنی 15خرداد42، تاکنون در صحنه قرار دارد و از اسلام و مذهبش با جان و دل پاسداری می‌کند و تا آخرین نفس پای اسلام ناب ایستاده است.

امام جمعه موقت تهران نکته دوم اقدام آمریکا علیه سپاه را حماقت دشمنان دانست و اعلام کرد: با این اقدام آمریکا، بر محبوبیت سپاهی که در عمق جان‌ها جای داشت، افزوده شد، آن هم در روز سوم شعبان که به نام روز پاسدار مزین شده است.

وی اضافه کرد: آن‌ها که به رییس جمهور آمریکا برای این دست اقدامات احمقانه خط می‌دهند، او را در شیب سقوط می‌برند؛ یکی از مقامات کشورهای همسایه گفته است که این عمل ترامپ، پیشنهاد یکی از کشورهای منطقه بوده است، به همین علت است که که فریاد مرگ بر آل سعود بلند شده است.

خاتمی تاکید کرد: امروز از عبادت‌های بزرگ، تلاش برای اسقاط دولت خائن الحرمین، دولت آل سعود است، زیرا امروز آل سعود و هم پیمانانش به عنوان بازوان آمریکا عمل می‌کنند.

وی سومین نکته اقدام آمریکا علیه سپاه را ایجاد وحدت در کشور برشمرد و گفت: همه نهادهای رسمی کشور از سپاه پاسداران دفاع کردند؛ دولت، مجلس، حوزه‌های علمیه و همه اقشار برای حمایت از سپاه به صحنه آمدند.

بر اساس این گزارش، تجمع بزرگ اساتید، علما و طلاب حوزه علمیه در مدرسه فیضیه قم با حضور آیت الله اعرافی رییس حوزه‌های علمیه کشور، آیت الله حسینی بوشهری نایب رییس جامعه مدرسین و جمعی از سپاهیان استان قم برگزار شد.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین