کد خبر: ۵۸۴۱۰۷
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰

حمله ستاره کامرونی به گواردیولا

«ساموئل اتوئو» مهاجم اسبق تیم بارسلونا در مصاحبه ای تند ضمن حمله به «پپ گواردیولا» سرمربی آن روزهای آبی اناری ها، اظهار داشت: این من بودم که بارسا را به پیروزی می رساندم نه مسی.
آفتاب‌‌نیوز :
 نشریه معتبر فورفورتور روز چهارشنبه نوشت: اتوئو از نحوه رفتار گواردیولا با خود در نیوکمپ به شدت انتقاد کرد؛ او سرمربی کنونی منچسترسیتی را به زود کنار گذاشتن وی به خاطر «لیونل مسی» متهم کرد.

ستاره کامرونی اسبق کاتالان ها به مدت پنج سال یعنی در فاصله سال های 2004 تا 2009 در بارسلونا بازی می کرد و گواردیولا در آخرین فصل حضور اتوئو در نیوکمپ (فصل 2008 – 2009) هدایت این تیم را بر عهده داشت.

اتوئو پیش از رسیدن گواردیولا در جریان چهار فصل و در مجموع 147 بازی 94 گل برای غول های اسپانیا به ثمر رساند و پس از روی کار آمدن مرد اسپانیایی با افتی قابل توجه در 52 بازی تنها 36 گل به نام خود ثبت کرد.

بارسایی ها در فصل 2008 – 2009 با فتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا دبل کردند اما همزمان با ظهور مسی در تیم بزرگسالان این باشگاه و تاثیر گذاری غیرقابل تصور وی، اتوئو به عنوان بخشی از توافق معامله با اینتر میلان در ازای معاوضه با «زلاتان ابراهیموویچ»، به اینتر فروخته شد.

و حالا پس از گذشت سال ها، اتوئو معتقد است گواردیولا با وی رفتار مناسبی نداشته و او (اتوئو) نقش اصلی سلطه آن روزهای بارسا بر فوتبال بوده و مسی هیچ کاره ای نبوده است.

وی در این خصوص اظهار داشت: پپ تمام عمر خود را در بارسلونا سپری کرده بود اما در دوران حضور من در نیوکمپ، او تیم را درک نمی کرد و افکارش با بازیکنان نمی خواند.

وی ادامه داد: به گواردیولا گفتم «از من عذرخواهی خواهی کرد چرا که من کسی هستم که پیروزی های بارسا را رقم خواهد زد نه مسی»؛ شرایط در آن زمان به این شکل بود؛ مسی بعد از من آمد و می توانید از ژاوی و آندرس اینیستا و همه اعضای تیم بپرسید؛ آن روزها من روی بورس بودم و دوره، دوره من بود.

به گزارش ایرنا،اتوئو آزرده خاطر از یادآوری روزهای رفته، گفت: من بودم که پیروزهای بارسا را رقم زدم و گورادیولا بعدها از من طلب بخشش کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین