کد خبر: ۵۸۴۲۵
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۳:۲۸

نوبخت: اداره کشور کار یک جناح نیست

آفتاب‌‌نیوز : دبیرکل حزب اعتدال و توسعه با بیان اینكه «سال 1384 تا سال 1404 دوره توسعه یافتگی است»، افزود: اهدافی كه قرار بود سند چشم‌انداز بیست ساله باشد هدف‌گیری‌های خاصی را تعیین كرد كه هدف‌هایی چون توسعه‌یافتگی، نیل به جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه و همچنین رشد پرشتاب و مستمر اقتصادی و ارتقاء نسبی سطح درآمد سرانه و رسیدن به اشتغال كامل از برنامه‌هایی بود كه در نظر گرفته شده است. 

وی ادامه داد: مشكلات زیادی برای به دست آوردن برنامه‌هایمان وجود دارد، اما مطمئنم هیچكدام از جناح‌ها نمی‌توانند به تنهایی این امور را اداره كنند و بر اساس شایستگی ایرانیان باید توان گسترده‌ای آماده شود و همگی با كمك یكدیگر بتوانند راه درست را پیدا كنند. اتخاذ استراتژی رشد اقتصادی دانایی‌محوری در تعامل با اقتصاد جهانی در برنامه چهارم و استراتژی تثبیت مبانی رشد اقتصادی و رفاه اجتماعی در برنامه پنجم است. 

نوبخت همچنین گفت: ما باید به برنامه‌هایی كه در نظر گرفته شده است، وفادار باشیم و برای آنكه رشد هشت درصدی داشته باشیم نیاز به برنامه‌ای دقیق است و طبق آن می‌توانیم به اهداف چشم‌انداز 20 ساله برسیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین