کد خبر: ۵۸۴۲۶۳
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰

سیل به بیش از یکصد مکان ورزشی کشور خسارت زد

وزیر ورزش و جوانان گفت: سیل اخیر به بیش از یکصد مکان ورزشی در کشور خسارت زد که در چارچوب تصمیمات دولت پس از ترمیم بخش‌های مردمی ، اماکن ورزشی هم ترمیم‌ و بازسازی خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، مسعود سلطانی فر عصر پنجشنبه در بازدید از اماکن ورزشی در حال ساخت و خسارت دیده از سیلاب اخیر مازندران افزود : ترمیم و بازسازی بخش های خسارت دیده مردمی در اولویت دولت است.

وی با اعلام این که مازندران یکی از قطب های ورزشی کشور است و در رشته های مختلف ورزشی از جمله کشتی، فوتبال، والیبال، ورزش های رزمی و در واقع روی هر رشته ای که دست می گذارد ، یک قطب است، افزود : باید اماکن خسارت دیده را بازسازی کنیم و هم با توجه به امکاناتمان پروژه های نیمه کاره را به بهره برداری برسانیم و در اختیار جوانان بگذاریم.

سلطانی فر با اعلام کمک چهار میلیارد تومانی وزارت ورزش به اداره کل ورزش و جوانان مازندران بابت خسارت سیل ، گفت : برآورد نهایی از خسارات پس از اعلام ستاد مدیریت بحران مشخص می شود که ابتدا با اولویت های تامین خسارت های مردمی، خسارت های مربوط به زیر ساخت ها نیز تامین خواهد شد.

وی با اشاره به این که حضور موثر جوانان سازمان های مردم نهاد برای یاری رسانی به مناطق سیل زده در کنار نیروهای هلال احمر موثر است، ابراز امیدواری کرد هر چه سریع تر شرایط طبیعی برای مردم مناطق سیل زده به وجود آید.

وزیر ورزش و جوانان در این سفر از سالن های ورزشی در حال احداث خورشیدکلای گلگوگاه و سورک شهرستان میاندورود و برخی اماکن ورزشی خسارت دیده از سیل در شهرستان نکا در شرق مازندران بازدید کرد.

سلطانی فر را در این بازدید علاوه بر استاندار مازندران ، نمایندگان مناطق سیلزده شرق و مرکز استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای اجرایی استان همراهی کردند.

سیلی که بر اثر بارش شدید 27 اسفند ماه سال گذشته و 12 فروردین امسال در مازندران جاری شد بر اساس برآوردهای صورت گرفته بیش از 15 هزار میلیارد ریال در بخش های مختلف خسارت به بار آورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین