کد خبر: ۵۸۴۲۹۵
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

واکنش تند یک امام جمعه اهل سنت به اقدام ترامپ علیه سپاه

امام جمعه اهل سنت تایباد گفت: حضور و فعالیت نیروهای مؤمن و رزمنده سپاه پاسداران برای ایران و انقلاب اسلامی اطمینان ‌بخش هستند و جامعه اهل سنت این خطه مرزی همیشه پشتیبان این نیروی انقلابی بوده و هرگونه بی حرمتی به آن را محکوم می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
مولوی غلام نبی توکلی افزود: امروز نیروهای انقلابی سپاه پاسداران با دفاع از تمام مسلمانان جهان در کشورهای اسلامی معادلات سیاسی و نظامی مستکبران جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و جیره ‌خوارانش را برهم زده‌ اند و این صلابت و سربلندی موجبات ذلت و خواری دشمنان را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ورود به عرصه مقابله با تروریستهای داعش در برخی کشورهای همسایه تمام توطئه ‌های دشمنان را نقش بر آب کرد و سیمای خبیث شیاطین تروریست پرور را برای ملت‌های جهان آشکار ساخت و به همین سبب خشم دشمنان نسبت به این نیروی مردمی بیشتر شد.

این روحانی اهل سنت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیرویی مردمی و حامی همه مظلومان و ملتهای ستم دیده توصیف و بیان کرد: عملکرد سپاه گواه این رویکرد است بطوری که یک تنه و مقتدرانه مقابل تروریستهای تکفیری و جنایتکار ایستاد و پوزه آنها را به خاک ذلت مالید.

وی گفت: برای جهان روشن است که آمریکا دشمن انسانیت و ملتها می باشد و خود حامی تروریسم بوده و گروه تروریستی داعش و دیگر گروههای تروریست را به وجود آورده تا از این طریق بر ملتها و دولتهای مردمی چیره شود.

مولوی غلامی افزود: اقدام کور آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروههای تروریستی نشانه ضعف و نا توانی آنها در مقابل این نهاد مردمی و ارزشمند است.
ایرنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین