کد خبر: ۵۸۴۳۲
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۵:۴۵
در تجمع روز سه‌شنبه مقابل مجلس

معلمان: فرشیدی را اخراج کنید

آفتاب‌‌نیوز : این تجمع‌کنندگان شعارهایی چون «از فردا مدرسه‌ها تعطیله»، «نظام هماهنگ باید اجرا شود» و... سردادند. جمعی از نمایندگان با حضور در پشت میله‌های در شمال ساختمان مجلس شاهد اعتراضات و شعارهای فرهنگیان بودند. 

تجمع اعتراض‌آمیز روز سه‌شنبه در شرایطی برگزار شد که روز شنبه نیز همین تعداد از فرهنگیان در مقابل مجلس تجمع کردند اما کمیته‌ای منتخب از آنها با برخی از نمایندگان تشکیل جلسه دادند.

فرهنگیان عنوان کرده بودند که اگر مشکلشان حل شود، روز سه‌شنبه برای تشکر مقابل در مجلس تجمع می‌کنند اما با تجمع‌ اعتراض‌آمیز امروز به نظر می‌رسد مشکلی حل نشده است. 

نیروهای امنیتی – انتظامی، با حضور در محل تجمع در برقراری نظم تلاش داشتند. این تجمع‌کنندگان همچنین در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب به عدم پوشش اخبار تجمعات خود اعتراض کردند. یکی از معلمین گفت: گلایه ما از روزنامه «جمهوری اسلامی» است که تجمع بیش از 10 هزار معلم را فقط 1000 نفر نوشته است. 

وی اظهار داشت: اخبار 30/20 خبر یک گوساله یا طوطی در یکی از کشورهای خارجی را نشان می‌دهد آن وقت تجمع اعتراض آمیز هموطنانش را نشان نمی‌دهد. 

یکی دیگر از متحصنین که خود را مدرس آموزشگاه معرفی می‌کرد، گفت: تمام این نمایندگان مجلس زیردست ما رشد کرده‌اند. اما حالا که به یک جایی رسیده‌اند، دیگر کاری به کار ما ندارند. 

وی اظهار داشت: «چرا نظام هماهنگ نباید اجرا شود؟ چرا بین من و همکار دیگرم باید چنین تفاوتی در درآمد باشد؟ چرا یک معلم نباید در این جامعه تأمین باشد که هر روز مجبور به تجمع و تعطیلی کلاس‌ها شود؟» و...

پرسش‌ها و اعتراضات معلمان تا لحظه تنظیم این خبر ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین