کد خبر: ۵۸۴۶۷۸
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸

برخی مدارس خراسان جنوبی روز دوشنبه تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با توجه به بررسی نقشه های هواشناسی و احتمال وقوع بارش های سنگین مدارس شهرستان های نهبندان، درمیان و زیرکوه فردا (دوشنبه) در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدعلی واقعی عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مدارس روستایی و عشایری منطقه یخ آب و چاه مسافر بخش دستگران شهرستان طبس نیز فردا تعطیل خواهد بود. 

وی افزود: تمامی مدارس ابتدایی و پیش دبستانی های روستایی شهرستان فردوس فردا (دوشنبه) تعطیل است. 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: اگر در سایر شهرستان ها نیز تعطیلی مدارس اعلام شد تا ساعت 20 امشب اطلاع رسانی انجام می شود. 

بارش رگباری و شدید باران و احتمال وقوع سیلاب امروز نیز برخی مدارس خراسان جنوبی در 11 شهرستان استان را تعطیل کرد. 

سامانه بارشی جدید که روز شنبه از سمت جنوب و غرب استان وارد خراسان جنوبی شد، بنابر پیش بینی هواشناسی با شدت زیاد تمامی شهرستان های استان را فرا می گیرد ولی در مناطق شرقی و جنوبی شدت بیشتری دارد. 

این سامانه تا روز چهارشنبه هفته جاری در استان فعال است و اوج بارندگی ها برای روزهای یکشنبه و دوشنبه پیش بینی می شود. 

با توجه به اخطاریه و هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران کشور و پیش بینی بارندگی های سنگین و شدید در منطقه، 302 تیم امدادی و عملیاتی در استان خراسان جنوبی به حالت آماده باش کامل درآمدند. 

بارش های امروز (یکشنبه) موجب جاری شدن روان آب در برخی شهرستان های استان از جمله طبس، سربیشه، زیرکوه، نهبندان، درمیان و خوسف شد و برخی راه های استان را مسدود کرد. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین