کد خبر: ۵۸۴۶۸۵
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰

خسارات سیل در پلدختر و توابع 5هزار میلیارد تومان برآورد شد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون، گفت: برقراری ارتباط با روستاها، استمهال وام و رایگان شدن آب، برق و گاز از خواسته‌های مردم سیل زده است.
آفتاب‌‌نیوز :
اصغر سلیمی با اشاره به دستورکار جلسه امروز- یکشنبه- کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه سیدحمیدرضا کاظمی نمایندگان مردم پلدختر در مجلس به ارائه گزارشی از وضعیت سیل شهرستان خود و توابع آن پرداخت.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس این گزارش لازم است برای بیش از 10 روستا جانمایی جدید صورت گیرد و راه های ارتباطی 40 روستا نیز قطع شده و اکثر اهالی منازل مسکونی خود را از دست داده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون میزان خسارات سیل در پلدختر 5 هزار میلیارد تومان برآورد شده است، عنوان کرد: نماینده مردم منطقه در مجلس درخواست برای برقراری ارتباط با روستاها، استمهال وام و رایگان کردن آب، برق و گاز را داشت.

سلیمی همچنین به دستور کار بعدی کمیسیون اشاره و بیان کرد: طرح استفساریه تبصره 4 ماده 80 قانون انتخابات شوراهای اسلامی در جلسه بررسی شد که درباره شرایط خاص نوع خدمت شهردار را اعلام می کند است و سوال شده بود آیا نیاز به طرح در هیأت تطبیق مصوبات قانون موضوع ماده 90 وجود دارد که پاسخ آن خیر ذکر شد.

به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین اصلاح موادی از قانون تخلفات اداری در دست کمیسیون اجتماعی بود که ماده 4 آن به کمیسیون امور داخلی به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع شد که قرار است هفته آتی در کارگروه مربوطه بررسی شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین