کد خبر: ۵۸۵۱۶۲
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲

حادثه در مترو اصفهان/ تلاش برای بازگرداندن قطار به خط

صبح امروز یک میله فلزی در ایستگاه مترو کوی امام، واقع در خط یک قطار شهری اصفهان، با کابین راننده برخورد کرد و موجب تداخل در فعالیت مترو شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرضا بنکدار با اشاره به حادثه امروز صبح (چهارشنبه) در ایستگاه مترو کوی امام به سمت دروازه شیراز (برخورد میله فلزی با کابین راننده)، اظهار کرد: خوشبختانه این حادثه ضرر جانی نداشته و بلافاصله پس از حادثه، کارشناسان ایمنی قطار شهری به محل اعزام شدند. 

به گزارش روابط عمومی سازمان قطار شهری، وی  ادامه داد: این ایستگاه در مرحله رفع نواقص بوده و تلاش برای بازگرداندن قطار به خط در حال انجام است. خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشت و تنها آسیبی جزئی به قطار وارد شد. نیروهای ایمنی سازمان قطارشهری بعد از وقوع حادثه به سرعت در محل حاضر شدند و هم‌اکنون همه چیز تحت کنترل است.

رییس سازمان قطار شهری افزود: خسارت مالی وارد شده به قطار، قابل جبران است. تلاش می‌کنیم به سرعت خسارت وارد شده را اصلاح کرده و قطار را مجدد در خط مورد استفاده قرار دهیم.

همچنین علیرضا فاتحی- مدیرعامل متروی منطقه اصفهان در این باره گفت: به علت این حادثه، تا اطلاع ثانوی، حرکت در مسیر ایستگاه آزادی به سمت صفه برقرار نیست، اما سایر مسیر خط یک مشکلی برای تردد قطار شهری ندارد و علت این حادثه در دست بررسی است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین