کد خبر: ۵۸۵۶۱۳
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

علم الهدی: ظهور امام عصر(عج) با خواست همه مردم دنیا محقق می شود

امام جمعه مشهد گفت: برای اینکه امام زمان(عج) ظهور کنند خواست مردم ایران کافی نیست و همه جهانیان باید این خواسته را داشته باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
 آیت الله سید احمد علم الهدی صبح یکشنبه در مراسم «اجتماع منتظران ظهور» که در میدان شهدای مشهد برگزار شد اظهار کرد: اگر دعای ما امروز برای فرج حضرت مستجاب نیست به محضر امام هشتم (ع) مشرف می شویم تا از ایشان درخواست کنیم برای ظهور دعا کنند.

وی افزود: ظهور امام زمان (عج) یک حادثه نیست بلکه یک فرآیند بوده و اینگونه نیست که حادثه‌ای در عالم رخ دهد و بعد از درگاه خداوند بخواهیم فرج ایشان تعجیل شود. برای تحقق این امر باید جهانیان بخواهند تا آقا بیایند.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: ابتدا باید این خواسته تعجیل در فرج امام عصر (عج) در کشور ما شروع شده و سپس در دنیا توسعه یابد. در روز میلاد امام زمان (ع) جشن و سرود خوانی ابزاری است برای اعلام خواسته مردم برای ظهور است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همه مراسم‌های جشن در واقع درخواست برای ظهور امام زمان (ع) است و باید دقت کنیم این خواسته‌ها را توسعه دهیم زیرا خواست ما و مردم ایران کفایت نمی‌کند و باید همه جهانیان بخواهد امام عصر بیایند.

وی تاکید کرد: برای تحقق این مهم باید با مستکبران بجنگیم و به همه بفهمانیم دوای درد مردم در کشورهای مختلف ظهور امام عصر (عج) بوده تا آنها نیز در انتظار فرج باشند تا آقا به اذن خداوند تشریف بیاورند.
مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین