کد خبر: ۵۸۵۷۱۲
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷

پیام تبریک واعظی، وزیر نفت و شمخانی به فرمانده جدید سپاه

واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری انتصاب سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد همکاری‌های میان دولت و سپاه در حوزه امنیت و منافع ملی که برکات فراوانی به همراه داشته، بیش از گذشته تقویت و تداوم یابد.
آفتاب‌‌نیوز :
متن پیام تبریک دکتر واعظی به سردار سلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی

انتصاب جنابعالی را بعنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرمانده معظم کل قوا، تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال، موفقیت شما در این مسئولیت خطیر را مسئلت دارم.

برغم خواست و آرزوی بدخواهان و دشمنان نظام و ملت، عزم و اراده دولت تدبیر و امید بر تداوم همکاری و تعامل نزدیک با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. اینجانب امیدوارم همکاری‌های میان دولت و سپاه در حوزه امنیت و منافع ملی که برکات فراوانی به همراه داشته، با انتصاب جنابعالی بیش از گذشته تقویت و تداوم یابد.

محمود واعظی
رئیس دفتر رئیس جمهوری

پیام تبریک وزیر نفت به سردار سلامی

بیژن زنگنه، وزیر نفت در پیامی خطاب به سردار سلامی، انتصاب وی را به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن کامل پیام وزیر نفت به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

انتصاب جنابعالی را از سوی مقام‌معطم رهبری، به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن جناب در اجرای این مسئولیت سنگین، توفیق مسئلت می‌کنم.


تبریک دبیر شورای عالی امنیت ملی به فرمانده جدید سپاه

دریابان علی شمخانی با صدور پیامی انتصاب سردار سلامی به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به وی تبریک گفت.

متن پیام دبیر شورای عالی امنیت ملی به شرح زیر است:

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

انتصاب جنابعالی را به عنوان فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی شک حسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا به جناب عالی و واگذاری این مسئولیت خطیر و راهبردی، نشآت گرفته از تقوی، مشی جهادی و انقلابی، دانش و تجربیات موفق شما در عرصه‌های مختلف مدیریتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است و می‌تواند به عنوان سرمایه‌ای ارزنده مسیر تعالی مستمر نهاد مقدس سپاه را، پرشتاب‌تر کند.

امید است به برکت روز میلاد مولایمان حضرت ولی عصر (عج) این انتصاب شایسته منشأ برکت و خیر کثیر برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و کشور عزیزمان، ایران پرافتخار باشد.

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی-دریابان علی شمخانی

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین