کد خبر: ۵۸۶۰۴
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۶:۳۹

فداییان اسلام: به روسیه باج ندهید!

آفتاب‌‌نیوز : واکنش عبدخدایی به اظهارات اخیر مقامات عالی دیپلماتیک ایران از جمله «علی لاریجانی» و «محمد سعیدی» است که اعلام کرده‌اند، ایران حاضر است مبلغ بیشتری از آنچه در قرارداد ساخت نیروگاه اتمی بوشهر آمده است را پیشاپیش به دولت روسیه بپردازد. 

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، با اشاره به سابقه عملکرد روسیه در قبال ایران، در این باره گفت: روس‌ها حتی در جریان نفت در سال‌های 32 و 31 و در شرایطی که دولت ایران نیاز به پول داشت، با بلوکه کردن طلاهای ایران به کشور ما خیانت کردند و این مسائل باعث شد مردم شعار «نه روس، نه انگلیس و نه آمریکا» را سر بدهند. 

عبدخدایی تصریح کرد: قدرت‌های بزرگ همه دستشان در یک کاسه است. این قدرت‌ها مانند گرگ هستند که دعوایشان بر سر غارت ملت‌ها است. 

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام تاکید کرد: «پوتین، فرزند همان تزار، استالین و خروشچف است و دقیقا راه آنها را ادامه می‌دهد». 

وی افزود: دولتمردان ما باید قاعده بازی در جهان کنونی را بلد باشند تا بتوانیم قدرت منطقه‌ای خود را حفظ کنیم اما روس‌ها پس از قرارداد ترکمنچای هر موقع که منافعشان اقتضا کرده به کشور ما خیانت کرده‌اند و مسئولین ایرانی نباید با این قرادادها، به حمایت روسیه از کشورمان در مجامع بین‌المللی دلخوش باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین