کد خبر: ۵۸۶۰۹۶
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹

چرا فدراسیون ترسید قرارداد کرانچار را فسخ کند؟

با تصمیم فدراسیون فوتبال سرانجام زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی امید در سمت خود باقی ماند. دلایلی بود که باعث شد تا استیلی و مسئولان فدراسیون از تصمیم خود منصرف شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی امید تا آستانه فسخ قرارداد رفت ولی سرانجام فدراسیون تصمیم گرفت او را حفظ کند.

خبرورزشی امروز نوشت ماجرای جدایی او روزی کلید خورد که مسئولان تیم امید احساس کردند بهتر است نماند و گل محمدی مربی موفق پدیده را جانشین‌اش کنند. خیلی ضربتی هم اقدام کردند. پیش از اینکه به قرارداد کرانچار نگاهی بیاندازند، موضوع برکناری او را به رسانه‌ها کشاندند. در قرارداد یک بند وجود داشت و ظاهرا فدراسیون به استناد به آن قصد فسخ یکطرفه را داشت. در این بند نوشته شده در صورت عدم نتیجه‌گیری فدراسیون می‌تواند به همکاری پایان دهد. کرانچار تاکید داشت ناکام نبوده و با تیم به مرحله بعدی رسیده، چطور ممکن است بگویند ناکام بوده است؟ فدراسیونی‌ها هم که گام اول را محکم برداشته بودند در ادامه به این نتیجه رسیدند که از نتایج کرانچار نمی‌توان ناکامی استدلال کرد و به همین خاطر منصرف شدند. از سویی با توجه به درخواست غرامت مربی کروات، فدراسیون ترسید که مبادا دردسر تازه‌ای درست شود. قرارداد این مربی سالیانه 350 تا 400 هزار دلار است و کرانچار هم تاکید داشت در صورت فسخ قرارداد باید تمام این پول را دریافت کند.

با تهدیدهای او و همینطور سنجیدن شرایط تیم امید سرانجام استیلی و مسئولان کمیته جوانان به این نتیجه رسیدند که بهتر است کرانچار را حفظ کنند و فعلا بی‌خیال حضور یحیی گل محمدی در تیم امید شوند. البته بحث‌هایی هم درباره حضور نکونام مطرح بود که به ادعای خود او صحت نداشت و تنها یک جو رسانه‌ای بود. بدین ترتیب کرانچار همچنان سرمربی تیم‌ملی خواهد بود و فدراسیون به طور کلی در تغییر روی نیمکت تیم امید منصرف شد.

خبر آنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین