کد خبر: ۵۸۶۱۹۶
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا؛ احسان‌پور طلایی شد

نماینده وزن 61 کیلوگرم کشورمان با برتری در دیدار فینال رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان آسیا، قهرمان شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا و در روز دوم این مسابقات که در چین در حال برگزاری است نمایندگان کشورمان در ۵ وزن دوم به مصاف حریفانشان رفتند که بهنام احسان‌پور در وزن 61 کیلوگرم با برتری در دیدار فینال، قهرمان شد.

در وزن 61 کیلوگرم بهنام احسان‌پور در دور نخست مقابل سیریپونگ جومپاکام از تایلند با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور دوم راحول آواره از هند را با نتیجه 4 بر صفر و ضربه فنی از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. احسان‌پور در این مرحله مقابل جین چئول کیم از کره جنوبی با نتیجه 12 بر یک پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت.

احسان‌پور در دیدار فینال مقابل مینگهیو لیو، دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان از چین با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 74 کیلوگرم محمد نخودی در مبارزه نخست مقابل آمیت کومار دهانخار از هند با نتیجه 2 بر 1 مغلوب شد، اما با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت. نخودی در این گروه با توجه به عدم حضور یوهی فوجی نامی از ژاپن به دلیل آسیب دیدگی، به پیروزی رسید و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار در یک کشتی نفسگیر با نتیجه 9 بر 8 از سد ایلگیز ژاکیبیکوف از قرقیزستان گذشت و صاحب مدال برنز شد.

فارس 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین