کد خبر: ۵۸۶۵۵۶
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹

از اخراج تکسیرا تا اعتراض شدید قلعه‌نویی و برانکو به داور

نیمه دوم دیدار پرسپولیس و سپاهان با اخراج مربی تیم اصفهانی همراه بود.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با به صدا درآمدن سوت پایان نیمه نخست، هواداران دو تیم به فحاشی دوباره علیه هم مشغول شدند. با آغاز بازی در نیمه دوم بازهم آرامش به روی سکوها آمد.

امیر قلعه‌نوعی روی چند صحنه به شدت به تصمیم بیژن حیدری اعتراض کرد. او همچنین به خاطر اشتباه یکی از بازیکنانش بر سر او فریاد زد. در مقابل برانکو هم قصد انتقال نکات فنی را به تیمش داشت چندبار از محوطه فنی خارج شد که با تذکر داور چهارم همراه بود.

اعتراض‌های نیمکت سپاهان و قلعه‌نویی به داور به حدی بود که داور تکسیرا ، مربی تیم سپاهان اخراج شد. البته به خاطر این موضوع دقایقی بازی متوقف شد چراکه مربی سپاهان حاضر به ترک زمین نبود. همین حواشی کافی بود تا دوباره هواداران پرسپولیس علیه امیر قلعه‌نویی شعار دهند. در این میان سید جلال حسینی، کامیابی‌نیا و ربیع‌‌خواه سعی داشتند هواداران را آرام کنند تا علیه کسی شعار ندهند.

در دقایق پایانی نیمه دوم بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند و بعضی از هواداران پرسپولیس هم با پرت کردن اشیا به این موضوع واکنش نشان دادند.

بعد از سوت پایان بازی، برانکو ایوانکوویچ به سمت داور رفت و به او اعتراض کرد که در همین حین اعضای کادر دو تیم هم به این دو نفر اضافه شدند و درگیری مختصری بین آن‌ها رخ داد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین