کد خبر: ۵۸۶۶۷۱
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

بیرانوند، عصبانی‌تر از همیشه؛ فحاشی و توهین گلر ملی‌پوش دردسرساز می‌شود؟

بازی دیروز پرسپولیس و سپاهان پر بود از درگیری بین بازیکنان و هواداران؛ درگیری‌های که زیبایی بازی را هم تحت تاثیر قرار داد.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار پرسپولیس و سپاهان که به ال‌کلاسیکوی ایران معروف است دیروز برگزار شد و جنجال‌های زیادی به همراه داشت. دیدار دیروز دو تیم هم‌چون همه بازی‌های حساس لیگ کشورمان بیشتر حول حاشیه‌ها چرخید و بیشتر از آن که زیبایی فوتبال تماشاگران را به خود جذب کند این درگیری‌های داخل زمین بود که توجهات را به سمت خود کشید. 

جدا از اتفاقات رخ داده روی سکوها که از چند ساعت مانده به شروع بازی آغاز شد و حتی تا یکی دو ساعت بعد از پایان این دیدار ادامه داشت و در نهایت با فوت یک هوادار به تلخ‌ترین شکل ممکن به پایان رسید، کم نبود درگیری‌های لفظی و فیزیکی که هر چند دقیقه یک بار رخ می‌داد و اتفاقا یکی از دلایل از بین رفتن جذابیت بازی دیروز را نیز می‌توان همین موضوع دانست. 

جنجالی‌ترین صحنه بازی دیروز دو تیم را می‌توان درگیری دقیقه 87 علیرضا بیرانوند و کی‌روش استنلی دانست. علیرضا بیرانوند بعد از اینکه مهاجم سپاهان مانع از شروع سریع بازی توسط او شد، رفتاری عجیب از خود بروز داد و با توهین به مهاجم سپاهان باعث ایجاد درگیری بین بازیکنان دو تیم شد. 

اتفاقات بازی دیروز برای مهاجم برزیلی سپاهان چندان هم غریبه نبود چرا که او در بازی رفت دو تیم نیز با کمال کامیابی نیا درگیر شده بود. اتفاقی که در نهایت باعث شد علیرضا فغانی او و بازیکن پرسپولیس را از بازی اخراج کند. البته کی‌روش استنلی در بازی دیروز برابر پرسپولیس روز نسبتا آرامی را پشت سر گذاشت و سعی کرد با دوری از حاشیه‌ها تمرکزش را روی گلزنی برای سپاهان بگذارد که البته موفق نبود. 

اما نکته عجیب در مورد این اتفاق را می‌توان برخورد داور مسابقه یعنی بیژن حیدری با این صحنه دانست. رفتاری که اگر چه ممکن است به مذاق هواداران پرسپولیس خوش آمده باشد اما تیم‌های رقیب اعتقاد دارند کم‌ترین واکنشی که داور مسابقه نسبت به این اتفاق می‌توانست نشان دهد جریمه دروازه‌بان پرسپولیس بود. اتفاقی که می‌توانست باعث محرومیت بیرانوند در بازی حساس برابر تراکتورسازی شود. 

ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین