کد خبر: ۵۸۶۹۱۱
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴

سرنخ‌هایی از قتل وکیل دادگستری

قتل این وکیل دادگستری که حمید حاجیان نام داشت، به دلیل مطرح‌شدن نامش از سوی حسین هدایتی، بدهکار بانکی در دادگاه مفاسد اقتصادی مورد توجه قرار گرفته ‌است و با حساسیت ویژه‌ای دنبال می‌شود. حمید حاجیان شامگاه چهارشنبه هفته گذشته در منطقه کامرانیه در پارکینگ ساختمانی که دفتر کارش بود، به ضرب گلوله به قتل رسید
آفتاب‌‌نیوز :
تحقیقات گسترده در پرونده مرگ وکیلی که به ضرب گلوله به قتل رسید، ادامه دارد و سرنخ‌های جدیدی در این پرونده به دست آمده ‌است.

قتل این وکیل دادگستری که حمید حاجیان نام داشت، به دلیل مطرح‌شدن نامش از سوی حسین هدایتی، بدهکار بانکی در دادگاه مفاسد اقتصادی مورد توجه قرار گرفته ‌است و با حساسیت ویژه‌ای دنبال می‌شود. حمید حاجیان شامگاه چهارشنبه هفته گذشته در منطقه کامرانیه در پارکینگ ساختمانی که دفتر کارش بود، به ضرب گلوله به قتل رسید.

این در حالی بود که زنی جوان نیز او را در پارکینگ همراهی می‌کرد که او نیز از سوی ضارب مصدوم شد. هرچند وضعیت این زن جوان خطرناک بود اما با تلاش پزشکان وی نجات پیدا کرد. این در حالی بود که حمید حاجیان دچار مرگ مغزی شد و ساعاتی بعد قلب او نیز از حرکت ایستاد.

کارآگاهان پلیس در شاخه‌ای از تحقیقات به طور کامل محیط پیرامون محل قتل را بررسی کردند و از طریق دوربین‌های مداربسته و شاهدان سرنخ‌های مهمی را در این‌باره به دست آورده‌اند که آنها را هرچه بیشتر به حل این پرونده قتل و دستگیری عامل جنایت نزدیک کرده ‌است.

کارآگاهان احتمال هیچ انگیزه‌ای را در قتل این وکیل رد نکردند اما با توجه به سرنخ‌هایی که به دست آوردند، یکی از فرضیه‌ها را قوی‌تر می‌دانند. یک منبع آگاه در این‌باره گفت: تحقیقات درباره این پرونده بسیار خوب پیش رفته‌ و سرنخ‌های مهمی به دست آمده ‌است. اما اطلاعات تکمیلی در روزهای آینده اعلام خواهد شد. همچنین گفته می‌شود زنی که در این پرونده مضروب شده، خطر را پشت سر گذاشته ‌است و وضعیت پایداری دارد.

منبع: شرق

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین