کد خبر: ۵۸۶۹۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴

نقش عجیب یک آقازاده در ناکامی استقلال ؛ چه کسی جام را از استقلال گرفت؟!

نقش ساشا شفر را در ناکامی استقلال نمی توان کتمان کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
پسر شفر به اندازه پدرش در ناکامی استقلال سهم دارد. حتی شاید اگر وینفرد به فرزندش به این اندازه در استقلال میدان نداده بود، اوضاع این تیم بهتر از شرایط امروزش بود.

ساشا بدون کم ترین سابقه مربیگری و آنالیز وارد استقلال شد و به درخواست شفر علیرغم کارنامه نداشته اش، رقم قرارداد زیادی را با این باشگاه بست.

ساشا که رد پایش در حضور الحاجی گرو و نویمایر در استقلال دیده می شد، در آنالیز رقبای استقلال هم کم ترین تاثیر را داشت.

نکته تامل بر انگیز این بود که شفر در سفر های خارجی استقلال خانبان آنالیزور اصلی تیمش را حذف و ساشا را جانشین او کرد. پسر که کم تر دانش مربیگری داشت در این فصل هیچ وقت نتوانست عصای دست پدر در استقلال باشد و بیشتر فقط به عنوان یک مربی حقوق بگیر در این تیم عمل کرد.

آخرین نمونه آنالیز پر اشتباه او از الهلال بود که نتیجه اش بازی بد استقلال برابر حریف عربستانی و رکورد زدن در تله آفساید این تیم بود.

به هر حال این روزها در کنار شفر، ساشا هم یکی از عوامل ناکامی استقلال است. پسری که تنها به واسطه حضور پدرش در استقلال به این تیم آمد و شد همه کاره استقلال در امور فنی. پسری که در دوران مدیریت قبلی استقلال رد پایش در بیشتر نقل و انتقالات این تیم به جا ماند و شاید اگر خطیر برابر او نمی ایستاد امروز نه خبری از پاتوسی و ایسما در استقلال بود و نه شفر به این اندازه با او دچار جنگ و درگیری می شد و حتما الحاجی گرو و نویمایر همچنان برای استقلال بازی می کردند.

پارس فوتبال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
gaber
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
0
0
زحمات و سختکوشی قرمزها جام را از اونها گرفت
gaber
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0
0
زحمات و سختکوشی قرمزها جام را از اونها گرفت
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین