کد خبر: ۵۸۶۹۸۴
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

همسر سوزی منجر به قتل شد

دادستان عمومی و انقلاب مانه و سملقان، متعاقب فوت یکی از مصدومان حادثه تحریق عمدی دو هفته گذشته از تشکیل پرونده قتل، در این شهرستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی ایرانلو با اشاره به حادثه تحریق در یکی از روستاهای شهرستان مانه و سملقان طی دو هفته گذشته اظهار کرد: پس از جان باختن یکی ازمصدومین حادثه آتش زدن اعضاء یک خانواده در مانه و سملقان، توسط سرپرست خانواده که طی آن چهار نفر دچار سوختگی شده بودند، این پرونده در حال حاضر وارد مرحله جدیدی شد.

وی افزود: این پرونده اکنون ابعاد تازه‌تری پیداکرده و با فوت همسر متهم در این حادثه، پرونده قتل در دادسرای عمومی و انقلاب آشخانه تشکیل شد.

دادستان عمومی و انقلاب مانه و سملقان گفت: همسر متهم که در جریان این حادثه ناگوار دچار سوختگی شدید شده بود، به علت شدت صدمات و آسیب بسیار جدی به نسوج اصلی بدن بعد از مدتی بستری در بیمارستان سرانجام جان خود را از دست داد و به همین اعتبار پرونده قتلی دراین‌باره تشکیل شد.

این مقام قضائی خاطرنشان کرد: ماهیت و ابعاد مختلف این‌ماجرا کماکان در شرف بررسی است و اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

گفتنی است مردی ۲۳ ساله در روستای نجف از توابع بخش مرکزی شهرستان مانه و سملقان ۲۸ فروردین به دلیل آنچه که اختلافات خانوادگی عنوان شده، اعضای خانواده اش را به آتش کشید.

منبع: روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین