کد خبر: ۵۸۷۲۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

فروکش سیلاب در بخش مرکزی اهواز / راه روستای سیدیدیم هنوز قطع است

بخشدار مرکزی اهواز با اشاره به فروکش سیلاب در این بخش، گفت: در حال حاضر تنها راه ارتباطی روستای سید یدیم قطع است.
آفتاب‌‌نیوز :
علی بلمچی در خصوص آخرین وضعیت روستاهای بخش مرکزی اهواز اظهار کرد: این بخش به علت محاصره شدن بین سه رودخانه کرخه، دز و کارون تحت تأثیر سیلاب قرار گرفت.

بلمچی ادامه داد: با فروکش سیلاب در این بخش، در حال حاضر از ۳۲ روستای بخش مرکزی اهواز تنها راه ارتباطی روستای سید یدیم قطع است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اهالی روستاهای بخش مرکزی اهواز به منازل خود بازگشته‌اند و تنها چند خانوار که بابت دریافت خسارات خود نگران هستند و تصور می‌کنند که اگر در اردوگاه بمانند خسارات خود را دریافت می‌کنند، حاضر به برگشت به منازل خود نیستند اما در تلاش هستیم این خانوارها امروز به منازل خود برگردند.

بخشدار مرکزی اهواز گفت: یکی از مشکلاتی که اکنون وجود دارد این است که منازل و خیابان‌های این بخش کثیف هستند و به پاکسازی نیاز دارند. همچنین جاده‌های دسترسی روستایی زیر آب رفته بودند و ۵۰ درصد تخریب شده‌اند که نیاز به اصلاح و بازسازی اساسی دارند. برخی از جاده‌ها که دچار شکستگی بودند تنها به صورت موقت ترمیم شدند.

بلمچی گفت: همچنین برق، گاز و آب وستاها تأمین شده است اما با توجه به اینکه تأسیسات آبفا مشکل پیدا کرده آب شرب روستاها قطع و وصل می‌شود که اقدامات لازم در حال انجام است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
polkmjn
|
Nigeria
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
0
شهادت من را بخوانید
      من از این رسانه برای معرفی شما با یک شرکت وام خصوصی استفاده می کنم که تفاوت زیادی ایجاد می کند. آنها به من وام پیشنهاد دادند و من از روی تجربه صحبت می کنم. خدمات آنها فوق العاده است و وام 2٪ ارائه می دهند. یک روز ، هنگام مرور اینترنت ، به نظرم ناامیدکننده بود که من به شهادت مردی که او نیز کلاهبردار بود ، برخوردم ناامید کننده بود و در نهایت با یک شرکت وام قانونی به نام شرکت وام
جایی که سرانجام وام خود را گرفت. بنابراین ، من تصمیم گرفتم با همان شرکت وام تماس بگیرم و سپس داستان خود را برای من تعریف کردم که چگونه توسط 4 وام دهنده مختلف که به من کاری نکرده اند بلکه درد بیشتری برایم ایجاد کرده است ، به آنها تعبیر کردم. من برای شرکت از طریق نامه به شرکت توضیح دادم و هرچه به من گفتند که باید انجام دهم دیگر گریه نمی کند زیرا من از شرکت آنها وام می گیرم و همچنین ارتباط صحیحی را با آنها انتخاب کردم. فرم درخواست وام را پر کردم و هر آنچه را که از من خواسته شده بود را پر کردم و وام 34000 یورویی را برای این شرکت بزرگ به من داد ، که توسط آقای خوزه لوئیس اداره می شود. امروز من برای خانواده ام خوشحال هستم زیرا این شرکت به من وام داده است ، بنابراین من عهد کردم که دائماً بصورت آنلاین شاهد نحوه دریافت وام باشم. آیا فوراً به وام احتیاج دارید؟ لطفا با وام لوسی با ایمیل و از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید: ...... من فکر می کنم افراد دیگر نیز به همان وام دهنده صادق شهادت می دهند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین