پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۵۸۷۳۳۹
۰۹:۱۲
۱۳۹۸/۰۲/۱۱

خودکشی در مترو/ خط چهار متروی تهران بسته شد

صبح امروز یک نفر در ایستگاه مترو بیمه خودکشی کرد.
۰۹:۱۲
۱۳۹۸/۰۲/۱۱
به گزارش آفتاب نیوز،
 ساعتی قبل یک فرد در ایستگاه مترو بیمه اقدام به خودکشی می‌کند.

نیروهای اورژانس در محل حضور دارند.

به گفته مسئولان؛ فردی که اقدام به خودکشی کرده است، مرد بوده و توسط اورژانس بلافاصله به بیمارستان منتقل شده است. این فرد هنوز زنده است.

به دلیل این اتفاق، خط چهار متروی تهران به سمت ارم سبز بسته شده است و مسئولان مترو از شهروندان خواسته‌اند که از مسیرهای دیگر استفاده کنند.

ایلنا
گزارش خطا
ارسال پیام
captcha