کد خبر: ۵۸۷۴۲۹
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷

سارقان جیب‌بر را شناسایی کنید

پلیس آگاهی استان با اعلام خبر دستگیری اعضای باند سارقان جیب بر حرفه‌ای، از شهروندان خواست تا چنانچه با این شیوه مورد سرقت قرارگرفته اند برای شناسایی سارقان و پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد نادربیگی" رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع جیب بری و سرقت های متعدد به عنف درمناطق مختلف استان البرز پیگیری موضوع به صورت ویژه دردستورکار پلیس آگاهی این استان قرارگرفت.

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی محرز شد که متهمان با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره ای اقدام به سرقت در مناطق مهرشهر، گلشهر ، مهرویلا، فردیس و مشکین آباد می کنند.

سارقان جیب‌بر را شناسایی کنید

سرهنگ نادربیگی گفت: ماموران با ردزنی های پلیسی خودرو مذکور را در محدوده مهرشهر شناسایی کرده و پس از تحت نظر قرار دادن خودرو در یک فرصت مناسب، دستور توقف آن را صادر کردند که راننده بدون توجه به فرمان ایست پلیس به سرعت خود افزوده و متواری شد .

وی خاطرنشان کرد: پس از دقایقی تعیب و گریز خودرو ، ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح و شلیک گلوله به لاستیک آن را متوقف و ۳ نفر از اعضای باند درمحل و یک نفر که اقدام به فرار کرده بود در منطقه مشکین دشت دستگیر شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از متهمان ۱۵ قبضه سلاح سرد، یک قبضه اسلحه کلت کمری ،۵۷ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۴۳ عدد کیف دستی زنانه کشف شد.

سرهنگ نادربیگی اظهار کرد: متهمان تاکنون به ۱۵۰ فقره جیب بری و سرقت به عنف اعتراف کرده و تا کنون بیش از ۱۰۰ مال باخته شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز یادآورشد: به دستور دادستان البرز تصویر متهمان بدون پوشش منتشر تا افرادی که به این شیوه مورد سرقت قرارگرفته اند برای شناسایی متهمان و پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان البرز واقع درمیدان طالقانی کرج – بلوار تعاون مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین