کد خبر: ۵۸۷۴۴۰
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶

لزوم حذف واسطه در استخدام کارگران صنعتی

دبیر اجرایی خانه کارگر استان یزد با اشاره به ضرورت حمایت از جامعه کارگری به منظور رونق تولید، گفت: مدیران سرمایه گذاران و کارآفرینان بدون واسطه با کارگران قرارداد همکاری امضا کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
«علی محمد دهقانی» در همایش بزرگداشت روز جهانی کارگر در استان جامعه کارگری استان یزد را به پاس حمایت‌ها سپاسگزار و برای عدم برخی حمایت‌ها نظیر پرداخت به موقع حقوق و مزایان معترض دانست و اظهار کرد: کارگران یزدی سال گذشته را به دلیل گرانی‌ها و پرداخت نشدن بموقع حقوق با سختی سپری کردند که دخالت جدی مسئولان ارشد استان را می‌طلبد.

وی با بیان این‌که مقدار و نحوه پرداخت حقوق در ایران با شرایط ایده‌آل فاصله زیادی دارد، افزود: توصیه در مورد تأمین امنیت شغلی کارگران و همچنین پرداخت به موقع و عادلانه حقوق و مزایا باید ملاک عمل برخی کارفرمایان قرار گیرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر یزد در ادامه ضمن انتقاد به عملکرد شرکت‌های تأمین نیروی انسانی در واحدهای تولیدی و صنعتی استان، گفت: مدیران صنعتی و تولیدی باید بدون واسطه با کارگران قرارداد بسته و بکارگیری کنند.

دهقانی تصریح کرد: شرکت‌های تأمین نیروی انسانی علاوه بر ایجاد چالش برای واحدهای صنعتی و تولیدی، حقوق و مزایای کارگران را نیز کاهش می‌دهند.

وی در پایان گفت: کارگران اعلام می‌کنند در صورتیکه دولت زیرساخت لازم را ایجاد کند، آماده هرگونه جان‌فشانی برای توسعه و پیشرفت کشور هستند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین