کد خبر: ۵۸۷۴۶۱
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶

قطبی: جدول لیگ برتر جذاب است

سرمربی فولاد خوزستان معتقد است لیگ برتر فوتبال ایران در هفته‌های پایانی با جذابیتی زیادی دنبال می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 افشین قطبی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهار کرد: ۳ بازی بیشتر نمانده است و وقت خیلی زود می‌گذرد. تلاش می‌کنیم که بهترین نتایج را بگیریم. بازیکنان ما در شرایط خوبی هستند. فقط دو بازی در خانه برای مانده است. از هواداران فولاد می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند تا بازی را با انگیزه زیادی انجام دهیم.

او ادامه داد: فکر می‌کنم جدول جذابی داریم. پنج تیم برای کسب قهرمانی و سهمیه آسیا بازی می‌کنند. در وسط جدول برای کسب رده ششم رقابتی وجود دارد و در انتهای جدول هم رقابت برای بقا وجود دارد. تیم ما هر مقامی که به دست بیاورد، به عملکرد خودمان بستگی دارد. هدفمان این است که در سه بازی آینده، بهترین نتیجه را کسب کنیم و رده ششم را به دست بیاوریم. هر پله‌ای که در جدول بالاتر برویم، ما را به هدفمان که کسب قهرمانی است، نزدیک می‌کند.

سرمربی فولاد خوزستان درباره شرایط تیم پیکان نیز گفت: پیکان همیشه تیم خوبی بوده و توانسته بعد از نتایج ضعیف در نیم فصل دوم، با آقای فرکی با نظم‌تر بازی کند و الان در فاز دفاعی عملکرد خوبی دارد. به نظرم برابر تیم ما روی ضربات ایستگاهی و ضد حمله‌ها برنامه دارند. این تیم در شرایط خوبی قرار دارد و دو برد روحیه بخش را به دست آورده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین