کد خبر: ۵۸۷۶۰۲
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

رئیس دفتر رهبری: ملت ایران ‌‌پشت سر ‌رهبری‌ هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی گفت: در حادثه سیل پس از فرمان فرمانده معظم کل قوا همه نیروهایی که می‌توانستند برای کمک و بهسازی به استان‌های سیل‌زده شتافتند و گفتند تا پایان هستیم و جواب دندان شکنی است.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی در مراسم تودیع و معارفه نماینده جدید ولی فقیه در استان خوزستان که در تالار امام خامنه‌ای اهواز برگزار شد، اظهار داشت: خوزستان شناسنامه‌ای دارد که باعث افتخار کل کشور است.

وی بیان کرد: جای جای خاک استان خوزستان با خون پاک شهیدان بزرگوار ما آجین شده و چه خوب است کسانی که به میادین شهادت و جانبازی با وضو می‌روند بنابراین مقاومت و ایثارگری شهدا باید سرلوحه باشد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به این‌که ایران یکی از 10 کشور حادثه‌خیز دنیاست، عنوان کرد: چه اینکه در منطقه زلزله‌خیز قرار داد و حوادث طبیعی دیگر که نمونه آن سیل اخیر است. استاندار خوزستان گفت ظرفیت ریزش آب در فروردین برابر با چندین سال ورود آب در سال‌های گذشته بوده اما شاهد بودیم که مردم تمام کشور در سیل کاری کارستان کردند.

وی با بیان این‌که اتحاد، برادری، برابری و انسجام مردم زبانزد است، گفت: همه دنیا شنیدن و دیدند زن و مرد، پیر و جوان برای کمک به سیل‌زدگان و کسانی که هستی آنان رفت از هیچ چیزی دریغ نکردند.

‌محمدی‌گلپایگانی ادامه داد: به طوری که آیت‌الله موسوی جزایری گفت اکنون انبارها مملو از اجناس اهدایی است، در حادثه سیل پس از فرمان فرمانده معظم کل قوا همه نیروهایی که می‌توانستند برای کمک و بهسازی به خوزستان، لرستان و گلستان شتافتند و آنچه از امکانات داشتند در اختیار مردم حادثه دیده گذاشتند و گفتند تا پایان هستیم و جواب دندان‌شکنی است به آنهایی که گفتند این انقلاب در پایان راه است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تأکید کرد: یکی از ابلهان آمریکایی گفته بود ایران انقلاب 40 سالگی خود را نخواهد دید و ما قبل از آن در تهران خواهیم بود، خیال کردند که می‌توانند از عهده آن بر بیایند اما مردم با همه سلایق آنجا که لازم باشد پشت سر رهبری‌شان هستند.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین