کد خبر: ۵۸۷۷۷۹
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
با اعلام مدبر، مدیرعامل باشگاه سایپا:

ابراهیم صادقی در فصل آینده هم سرمربی سایپا خواهد بود

مدیرعامل باشگاه سایپا دقایقی در تمرین امروز تیمش حضور داشت و با بازیکنان سایپا به گفت و گو پرداخت؛ گفت و گویی که مهم‌ترین موضوع آن اعلام ابراهیم صادقی به عنوان سرمربی فصل آینده تیم سایپا بود.
آفتاب‌‌نیوز :
دیروز در اتفاقی عجیب و غیر منتظره باشگاه سایپا علی دایی را اخراج کرد تا بعد از دو فصل، کار سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در جمع نارنجی‌پوشان به پایان برسد. باشگاه سایپا دیروز اعلام کرد که ابراهیم صادقی تا مشخص شدن وضعیت سرمربی بعدی هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت. 

هم‌چنین شایعاتی مبنی براینکه یحیی گل‌محمدی سرمربی موفق تیم پدیده شهر خودرو در فصل آینده هدایت سایپا را برعهده خواهد گرفت هم به گوش می‌رسید که چند ساعت بعد توسط گل‌محمدی تکذیب شد. در حاشیه تمرین امروز سایپا اما مصطفی مدبر مدیرعامل باشگاه دقایقی با بازیکنان صحبت کرده و اعلام کرد ابراهیم صادقی سرمربی فصل آینده سایپا است. 

مدبر در تمرین امروز سایپا که در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار شد، عنوان داشت: سعی می‌کنم همیشه در صحبت‌ها و کارهایم خدا را ناظر ببینم و ای کاش شاهد صحبت‌های خلاف واقع نبودم ولی دیگر همه مسائل را باید به فراموشی بسپاریم و برای ماموریت و هدف هایمان عزم راسخ داشته باشیم.

وی در ادامه در مورد سپردن هدایت سایپا به ابراهیم صادقی، گفت: ابراهیم صادقی را در سایپا شناختم و  در بررسی  که داشتم، ایشان را انتخاب کردم و نه تنها در این سه بازی، بلکه فصل آینده هم ایشان سرمربی ما خواهند بود. جا دارد از زحمات آقای دایی و کادرشان برای زحمات و کمک‌هایشان تشکر داشته باشم و به شما (بازیکنان) و سرمربی تیم همان‌طور که قبلاً به آقای دایی قول داده بودم برای رفع مسائل مالی و دیگر موارد خودم و تمامی عوامل باشگاه تمام تلاش خود را خواهیم کرد و بزودی خبرهای خوبی خواهید شنید.

مدیرعامل باشگاه سایپا، حکم ابراهیم صادقی را در این نشست ابلاغ کرد و برای ایشان و کادرفنی و بازیکنان آرزوی موفقیت داشت.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین