کد خبر: ۵۸۷۸۴
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۱:۳۵

پرسپولیس با 3 گل تیم امید خود را مغلوب كرد

آفتاب‌‌نیوز :  فرشید كریمی، كریم باقری، الونگ الونگ ، ابوالفضل حاجی زاده، شیث رضایی، داود سیدعباسی، ابراهیم اسدی، رابرت ساها، مهرزاد معدنچی، زیاد شعبو و صلاح حسن یازده بازیكنی بودند كه در نیمه اول به میدان رفتند. در 45 دقیقه اول ابتدا مهرزاد معدنچی روی پاس كریم باقری دروازه تیم امید پرسپولیس را باز كرد و پس از آن زیاد شعبو روی پاس مهرزاد معدنچی و بعد از دریبل دو بازیكن گلزنی كرد. 

مهران فرضیات مهاجم بلندقامت تیم امید پرسپولیس هم در یك موقعیت تك به تك موفق به گلزنی شد. در نیمه دوم تركیب پرسپولیس كاملاً دگرگون شد و مصطفی دنیزلی یازده بازیكن دیگر را به میدان فرستاد تا همه نفرات تیمش را محك زده باشد.

در این نیمه فراز فاطمی روی سانتر مسعود زارعی گلزنی كرد. علیرضا واحدی نیكبخت به علت مصدومیت و پژمان نوری به خاطر بیماری به ورزشگاه كارگران نیامده بودند و فرزاد آشوبی نیز به علت آسیب دیدگی به دویدن دور زمین و كار با وزنه در سالن اكتفا كرد.

حسین كعبی، مهرداد اولادی و احسان خرسندی هم به علت همراهی تیم ملی امید در عربستان غایب بودند اما علیرضا حقیقی تنها بازیكنی بود كه در بازی امروز به میدان نرفت. 

تیم امید پرسپولیس هم با مربیگری مجید نائینی و مجتبی محرمی در هر نیمه با یك تركیب كاملاً متفاوت پای به میدان گذاشت. امیدهای پرسپولیس برای پنجمین بار در فصل جاری به مصاف تیم بزرگسالان رفتند. این تیم در رقابتهای دسته اول امیدهای باشگاههای تهران در رده سوم قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین