کد خبر: ۵۸۷۸۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
آگهی

اهمیت و کاربرد بازنویسی و پارافریز در متون و مقالات انگلیسی

آگاهی کامل به قوانین مقاله نویسی و هم چنین به کار بردن استاندارد های مقالات انگلیسی و شبیه کردن آن به یک ساختار متفاوت، از توانایی های بارز تیم های بازنویسی و پارافریز مقاله می باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
برای اینکه مقاله ای جامع و کامل ارائه دهید باید از منابع معتبر و گوناگون استفاده کنید. مطالعات گسترده ای داشته باشید و مقالات منبع را ترجمه نمایید. برای انجام این کارها به جمع آوری حجم بزرگی از داده ها و ترجمه تخصصی آن ها به شکل صحیح نیاز دارید. 

نوشتن مقاله و بازنویسی آن باید توسط افراد حرفه ای صورت گیرد تا طبق استاندارد های مقاله نویسی، محتوایی ارزشمند و پربار تحویل دهید. کمک گرفتن از تیم های پارافریز و بازنویسی مقاله می تواند بهترین راه حل در این راستا باشد. 

اهمیت و کاربرد بازنویسی و پارافریز در متون و مقالات انگلیسی/پارافریز و بازنویسی مقالات انگلیسی

آگاهی کامل به قوانین مقاله نویسی و هم چنین به کار بردن استاندارد های مقالات انگلیسی و شبیه کردن آن به یک ساختار متفاوت، از توانایی های بارز تیم های بازنویسی و پارافریز مقاله می باشد. 
 
استفاده از گرامر استاندارد در پارافریز و بازنویسی مقاله

در بازنویسی و پارافریز مقاله، پاراگراف ها بایستی تک به تک اصلاح و ساختار جملات نسبت به مقاله اصلی تغییر یابد. استفاده از گرامر استاندارد در بازنویسی مقاله به این معناست که صرفاً پیام اصلی مقاله حفظ شود و نه اینکه جملات عیناً در بازنویسی تکرار شوند. 

اگر فکر می کنید که واقعاً در ارائهٔ یک مقاله ی خوب، بازنویسی و استفاده از ابزار های پارافریز برای آن کاربردی ندارد باید بدانید که سخت در اشتباهید، چرا که با پارافریز، تشابه متنی (plagiarism) کاهش می یابد، بسیاری از نواقص مقاله رفع می شود و می توان از پس این بازنویسی ایده های نوینی را بدست آورد. 

علاوه بر این بازنویسی مزایای دیگری نیز دارد که یکی یکی به این مزایا می پردازیم:

طرح ها و داده های خام را بهبود می دهد: برخی از ایده ها برای موضوع یک مقاله بی نظیرند اما متأسفانه مهارت کافی در نوشتن آن ها وجود ندارد. پس با سپردن ایده و طرح های تان به یک تیم حرفه ای بازنویسی مقاله می توانید یک مقاله کارشناسی شده تحویل بگیرید.

بروز رسانی محتوای قدیمی مقاله: برای نوشتن و تحقیق درباره یک موضوع و تبدیل آن به یک مقاله خوب باید زمان زیادی را صرف کنید. اگر مقاله ی شما درباره ی یک موضوعی باشد که امکان پیشرفت آن در آینده ی نزدیک وجود دارد پس مجبور به بروز رسانی اطلاعات تان می شوید. در بازنویسی و پارافریز مقاله این بروز رسانی به شکل تخصصی انجام می گیرد.

مقاله بازنویسی شده اهداف موتورهای جستجوی معروف: مقالات بازنویسی شده طبق استاندارد پیش می روند و با کلمات کلیدی و پرکاربرد غنی می شوند. بنابراین در صورتی که بخواهید مقاله تان را به کاربران اینترنت معرفی کنید نیاز دارید تا آن را بازنویسی و سپس منتشر نمایید. اینگونه نه تنها مقاله ای جامع آماده کرده اید بلکه بسیاری از کاربران اینترنتی نیز می توانند از مقاله شما به عنوان منبع استفاده کنند.

کاهش سرقت ادبی متن: بعضا نویسندگان در نوشتن مقالات یا متون علمی و تخصصی خود از منابع دیگر و آثار دیگران استفاده می کنند اما این استفاده هر چند اگر منابع به درستی وارد شده باشند توسط مجلات و دانشگاه ها تخلف محسوب شده و جرایمی در بر دارد. بسیاری از نویسندگان پس از بررسی سرقت ادبی مقاله خود، از پارافریز کردن برای برطرف کردن تشابه متنی یا سرقت ادبی مقاله خود استفاده می کنند. با بازنویسی صحیح، ضمن حفظ مفهوم و بدنه اصلی متن، میزان تشابه کاهش می یابد.

محتوای باکیفیت با استفاده از پارافریز و بازنویسی مقاله

منظور از محتوای باکیفیت مقاله بازنویسی شده این است که حتی با تغییر جملات باز هم مقاله از رساندن مفهوم اصلی دور نشود و پیام اصلی مقاله را به خوبی به مخاطب منتقل کند. 

اهمیت و کاربرد بازنویسی و پارافریز در متون و مقالات انگلیسی/پارافریز و بازنویسی مقالات انگلیسی

مقاله ای که بازنویسی می شود به دور از کلمات هجو و پراکنده گویی است. تمامی جملات به هم ربط دارند و با هدف اصلی مقاله پیش می روند. 

کسانی که می خواهند مقاله ای را ارائه دهند بدون شک به صورت متداول تحقیقات را درباره موضوع پیگیری نمی کنند، بنابراین این امکان وجود دارد که موضوع پراکنده و جملات به هم مرتبط نباشند. از این رو برای تبدیل شدن این مقاله به یک مقاله ی منسجم بازنویسی و پارافریز آن الزامی است. 

حتی در بازنویسی یک جمله نیز به اندازه ی کافی دقت به خرج داده می شود تا یک مقاله ی یکدست تولید شود. بنابراین هدف واحد بازنویسی مقاله بیشتر انتشار مقالات بر طبق استاندارد های تعریف شده است.

سریع ترین راه پارافریز و بازنویسی مقاله

تیم هایی که به صورت تخصصی در حوزه ی پارافریز و بازنویسی مقاله کار می کنند به حدی مهارت بدست آورده اند که در کم ترین زمان بهترین مقاله را در بالاترین سطح کیفی به کاربران و مشتریان تحویل دهند. 

با اینکه طیف گسترده ای از ابزار های پارافریز برای بازنویسی مقاله وجود دارد اما هیچ چیز نمی تواند جای پردازش انسانی را بگیرد. زمانی که ابزارهای قدرتمند پارافریز مقاله و افراد خبره در حوزه ی بازنویسی مقاله در کنار همدیگر باشند دیگر نگرانی  از بابت زمان تحویل مقاله و یا پایین آمدن سطح کیفی آن نخواهید داشت. 

سایت ترجمه رایت می با هدف ترجمه، ویرایش و بازنویسی مقالات به صورت حرفه ای توانسته یکی از موفق ترین سایت ها در حوزه ارائه خدمات ترجمه و ویرایش تخصصی باشد. 

روند بازنویسی مقالات توسط این سایت در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد و نتیجه ی کار نیز انتشار یک مقاله ی استاندارد و کامل است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت ویرایش و ترجمه تخصصی رایت می به آدرس www.writeme.ir مراجعه نمایید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
صحت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
2
1
سلام.
آفتاب نیوز! دقیقا با این خبر به دنبال چه هستید؟!
شما دارید راه های فرار از ابزارهای کشف سرقت علمی را ترویج می دهید.
خبری می گذارید و در آن موسسه مقاله نویسی را تبلیغ کنید و شیوه نگارش غلط مقاله را ترویج می دهید.
با این روش دیگر از علم و دانش چیزی نمی ماند..
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
0
0
سلام. واقعآ ممنون بابت ارائه این مطلب مفید... ضمنآ من یه سایت خیلی خوب در زمینه دورکاری میشناسم به اسم خدمات یاب که تا حالا چند بار واقعآ به دادم رسید و خیلی ازشون راضیم...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین