کد خبر: ۵۸۸۳۷۴
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰

پیام کاسیاس پس از مرخص شدن از بیمارستان

دروازه بان اسپانیایی دوشنبه عصر از بیمارستان شهر پورتو مرخص شد و با رسانه‌ها صحبت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارشز آس، ایکر کاسیاس بعد از ظهر امروز (دوشنبه) پس از حمله قلبی در روز چهارشنبه از بیمارستان مرخص شد.

دروازه‌بان اسپانیایی از در اصلی بیمارستان CUF پورتو خارج شد تا با رسانه‌ها صحبت کند. دروازه بان پورتو به سوالات پاسخ نداد اما یک پیام برای همه داشت. کاسیاس با چشمان گریان گفت: چند روز پیش با یک حادثه روبرو شدم. این اتفاق روی من تأثیر گذاشت و اکنون اینجا هستم. صحبت کردن سخت است و من از همه تشکر می‌کنم. خیلی شانس آوردم. نمی‌خواهم بیمارستان، دکتر نلسون، مردم پورتو و همه کسانی که نگرانم بودند را فراموش کنم.

دروازه بان اسپانیایی در پایان افزود: می‌خواهم از تمام رسانه‌ها تشکر کنم. احساس خیلی بهتری دارم. چند هفته یا یک ماه باید استراحت کنم. برایم فرقی نمی‌کند. مهم این است که اکنون اینجا هستم. باید منتظر بمانم تا قلبم آرام گیرد. از همه تشکر می‌کنم و از خانواده ام که از من حمایت کردند و بیش از همه از مردمی که به فکرم بودند. هزاران هزار نفر به من پیام دادند که پاسخ آن‌ها را خواهم داد چون اکنون زمان کافی برای این کار را دارم. نمی دانم آینده چه خواهد شد از همه مهم‌تر این است که اکنون در اینجا حضور دارم. از انتظارتان ممنونم و به زودی همدیگر را خواهیم دید.

منبع: ایسنا

کاسیاس لبخند روی لب و شاد دستانش را بلند کرد و از هوادارانی که جلوی در بیمارستان منتظرش بودند تشکر کرد. او به همراه همسرش سارا کاربونرو بیمارستان را ترک کردند.

دروازه بان اسپانیایی به خانه اش در فوز برگشت. او دو هفته باید استراحت کند. سپس پزشکان وضعیتش را بررسی خواهند کرد. به نظر می‌رسد کاسیاس اواخر می به اسپانیا برگردد. او تا سه ماه نمی‌تواند به ورزش حرفه‌ای بپردازد و ممکن است بهبودی کاملش به ۱۰ ماه هم برسد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین