کد خبر: ۵۸۸۵۲
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۳:۱۸

خوش لباس‌ترين فوتباليست‌های اروپا

آفتاب‌‌نیوز : 1-تیری آنری / آرسنال:نفر اول. چون می‌داند چه لباسی را كجا و در چه موقعیتی بپوشد. خیاطش تیلور موهان می‌گوید: بی‌تردید تیری از بهترین‌هاست. اعتماد به نفس فراوان او نه در میدان فوتبال، بلكه در تركیب و انتخاب جامه‌هایش هم جلب نظر می‌كند و همین امر او را در هر شرایطی آرام و دلنشین نشان می‌دهد.
در اكثر اوقات لباس اسپورتی به تن دارد ولی نكته این است همان لباس‌های اسپورت هم در تن او فاخر جلوه می‌كنند و او بسیار جذاب به نظر می‌رسد. از آنهایی است كه لازم نیست در میهمانی‌های رسمی توضیح دهد لباش را كجا خریده یا سفارش داده. به او نگاه می‌كنید و می‌دانید چیزهای جذاب‌تری برای حرف زدن با او وجود دارد. بله، او بسیار شیرین و جذاب است.

2-فابیو كاناوارو/ رئال مادرید:او مدل ویژه عرضه جامه‌هایی با مارك <آرمانی‌‌)Armani(‌‌‌> و <دولچا اند گابانا>‌است. هرچه كاپیتان تیم ملی ایتالیا كه جام‌جهانی را بالا برده بر تن كرده، توجه همه را جلب كرده. بسیار خوش پوش است و آشكارا از آنچه می‌پوشد لذت می‌برد. می‌داند چه پوشیده و با نوعی شادی كودكانه آن را عرضه می‌كند، درست مثل بالا بردن جام‌جهانی. چهره شاد و خندان او همیشه جلب نظر می‌كند. گاهی مثل بچه شیطانی است كه به بزرگترها پوزخند می‌زند.‌او را گاهی با رابرت دنیرو مقایسه می كنند. 

3-جنارو گاتوزو/ میلان:همه نمی‌دانند با مو و ریش مشكی چه می‌كنند ولی گاتوزو می‌داند چه بپوشد كه دلپذیر به نظر آید. او از معدود ستاره‌های فوتبال اروپاست كه ریش بلندی دارد؛ آنچه سیمای مردانه و گاه خشنی به او بخشیده. سروت چتین، ستاره فوتبال تركیه و میلان بیسوویچ، بازیكن ستاره سرخ بلگراد هم از او تقلید كرده‌اند ولی جذابیت‌های جنارو را ندارند. گاتوزو بیشتر لباس‌های ساده و راحتی می‌پوشد اما وقتی كت و شلوار به تن كرده و كراوات می‌زند هم دیدنی می‌شود.‌ 

4-فابیو كاپلو/ رئال مادرید:هنوز خوش‌پوش‌ترین مربی به شمار می‌رود. جلوتر از روبرتو مانچینی (بسیارخوش تیپ) و كارلو آنچلوتی (بسیار وسواسی.) كاپلو می‌داند چه چیزهایی را تركیب كند و اگر دقت كنید همیشه لباس‌هایش از كت و شلوار، پیراهن و كراوات تا كفش‌ها با هم هماهنگی دارند.‌شال گردن‌های پشمی او را فراموش نكنید. در آنها بسیار راحت و آسوده است؛ حتی پس از بازی‌های لبالب از تنش رئال مادرید یا پشت سر گذاشتن كابوس وقت‌های اضافی. بله، دون فابیو همیشه آراسته است؛ مثل همه روِسای بزرگ.‌‌

5- لوئیس فیگو/ اینتر با آن شمایل می‌تواند نقش جیمز باند را هم بازی كند. او همیشه خوش‌پوش بوده و لباس‌هایی با معروفترین مارك‌ها را بر تن كرده. مثل <آرمانی> یا <دی‌اندجی.> هرگز این ستاره پرتغالی را به لباس ندیده‌اید، هرگز. در حالی كه موهایش معمولاً آشفته و ساده به نظر می‌رسند. در حقیقت هرچه به لباس‌هایش توجه دارد اصلاح صورت و مو را جدی نمی‌گیرد؛ چیزی كه البته برتافته از اعتماد به نفس والایش است.‌

6- ریو فردیناند / منچستریونایتد احتمالاً فكر می‌كنید اشتباه كرده‌اید و این دو بازیكن ملی‌پوش منچستریونایتد در این سیاهه چه می‌كنند؟! خیر، نام ریو فردیناند به عنوان نفر 36 نشریه‌GQ كه به لباس و مد اختصاص دارد قرار گرفت ولی وین رونی چی؟
در مورد او هم از <ان سوفی بك> طراح معروف بپرسید. این بانوی سوئدی كه طرفدار آ.ا.ك و آرسنال است در سال‌های اخیر به طراحی لباس برای مردان روی آورده و فكر می‌كنید چه كسی را برای معرفی محصولاتش برگزیده؟ بله وین‌رونی را.
او می‌گوید: رونی جوهره فوتبال امروزی است. چهره‌اش شبیه سگ‌های بولداگ است و سرخی صورتش تكان دهنده. در او پیچیدگی جاری است كه توجه بیننده را به صورت خودانگیخته جلب می‌كند. دوست دارم برای او جامه‌هایی طراحی كنم. حالت بی‌رحمانه دهان ریو فردیناند كه همیشه آماده اعتراض كردن است را هم دوست دارم. موهایش هم گاهی شبیه ستاره‌های زن سینما می‌شوند كه خب باید برای آنها فكری ‌كرد!‌ 

7-ریگات برت سانگ/ گالاتاسرای:او را می‌شناسید یا خیر؟ سانگ، كاپیتان تیم ملی كامرون است و سال پیش مرز صد بازی ملی را هم پشت سر گذاشت. مدافعی خشن است كه از تكل زدن در شرایط نامتعادل هم نمی‌هراسد. چهره خندانی دارد كه ‌چشم‌ها را به سوی خود می‌كشاند اما او را برای لباس‌های اسپورتی‌اش هم می‌شناسند. پیراهن‌هایی با گل‌های بزرگ- به سنت آفریقایی‌ها- با آستین‌ها كوتاه. شاید همه اینها توضیحات اضافی باشند. همین كه یك آفریقایی پا به این سیاهه گذاشته، كافی نیست؟! 

8- آندری شوچنكو/ چلسی:با 30 میلیون پوند یا 44 میلیون یورو از میلان راهی لندن شد. او به اندازه كافی در شهر میلان- شهر مد و لباس- بوده تا از رفقای نزدیك جورجو آرمانی (طراح معروف لباس) شود. او بارها جامه‌های آرمانی را تبلیغ كرده و او را نه تنها برای گل‌هایش- بیشتر برای میلان و نه چلسی- بلكه برای جامه‌هایش هم می‌شناسند. شوا یگانه نماینده فوتبال اروپای‌شرقی در این سیاهه است. 

9- خوزه مورینیو/ چلسی و آرسن ونگر/ آرسنال :دو مرد متفاوت، دو مربی كاملاً دور از هم. با این وصف وقتی لباس پوشیدن پیش می‌آید، می‌توانند كنار هم قرار بگیرند. خوزه پرتغالی و آرسن فرانسوی، یكی مو مشكی و دیگری مو خاكستری. هر دو با دقت لباس‌هایش را برمی‌گزینند. در عین حال می‌توان رویكرد متفاوت آنها در انتخاب جامه‌ها را هم پیدا كرد. ونگر می‌داند در چه سن و سالی به‌سر می‌برد و هرگز لباس‌هایی كه ادای جوان‌ها را به رخ می‌كشند به تن نمی‌كند. همیشه شیك و باوقار است، مثل یك پدر اشراف‌منش. در حالی كه خوزه جوان‌تر است و ماجراجویانه‌تر لباس می‌پوشد. فصل پیش را با یك پالتو سپری كرد و سپس آن را به یك بنگاه خیریه بخشید تا با پول آن به بچه‌های بیمار كمك كنند و این فصل را با یك شال‌گردن تیره سپری می‌كند. 

10- دیوید بكام/ رئال‌مادرید :این ثروتمندترین فوتبالیست جهان نه فقط با ضربه‌های آزادش بلكه با لباس‌هایش هم از سایرین متمایز می‌شود. به نظر می‌رسد همیشه از یك مغازه لباس‌فروشی خارج شده. همیشه نو و تازه به نظر می‌رسد. این اواخر در كنار لباس‌های بسیار شیك به تركیب‌های جدید هم روی آورده و آشكارا به عین حضور همسرش ویكتوریا كه دیوید را كنار خواننده‌ها و ستاره‌های سینما قرار داده جامه‌های عجیب و غریب- البته كنار موهایی كه همیشه در حال تغییر هستند- روی آورده. 

منبع: جهان‌فوتبال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین