کد خبر: ۵۸۸۵۵۶
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

اولین پارک آبی روباز کشور+عکس

پارک آبی اوشن بر اساس داستان "راز قلعه خورشید" احداث شده و به همین دللی ساختار ویژه ای دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

پارک آبی یکی از مهیج ترین تفریحاتی است که در تمامی نقاط جهان طرفداران خاص خودش را دارد. در کشور ما هم پارک های آبی بسیار محبوب هستند به گونه ای که شاهد رشد روزافزون آن ها در سطح کشورمان هستیم.

در سال 1395 یک شرکت کانادایی به نام White Water West در جزیره کیش اولین پارک آبی روباز ایران را راه اندازی کردند و از این طریق توجه بسیاری از توریست های داخلی و خارجی را به این مکان جلب نمودند.

اولین پارک آبی روباز کشور

این پارک آبی اوشن نام دارد و در فضایی 5.5 هکتاری گسترده شده است. گردشگران تور کیش در این مکان جذاب و تفریحی ساعات پرنشاطی را پشت سر می گذارند. پارک آبی اوشن بر اساس داستان "راز قلعه خورشید" احداث شده و به همین دللی ساختار ویژه ای دارد.

از امکانات موجود در پارک آبی اوشن می توان به استخرهای شنا، فروشگاه، رستوران، کافی‌شاپ، رایدهای پرتعداد و خدمات اسپا اشاره کرد. رایدهای موجود در این پارک که تعدادشان به 13 می‌رسد عبارتند از: پیچالوپ، برکو، آدرنالین، موجاب، سونامی، مارپیچ، رالی راید، راشین ریور، چالاب، گرداب، دینگل و آناکوندا. بزرگترین و هیجان انگیزترین سرسره ای که در این پارک وجود دارد، پیچالوپ نامیده می شود و ارتفاعی در حدود 24 متر دارد. در این پارک ابی وسایل مجهزی وجود دراد که توسط شرکت سازنده کانادایی تامین شده و تعدادی از آن ها نیز از کشور بلژیک وارد شده است.

اولین پارک آبی روباز کشور

حتی خانم ها هم این امکان را دارند که در سانس های مخصوص بانوان، با امنیت خاطر در این مکان روباز به تفریح بپردازند و لذت ببرند؛ از آن جایی که مکان مورد نظر حریم هوایی پرواز ممنوع می باشد، هیچ گونه آسمان خراشی در اطراف آن وجود ندارد و هیچ پروازی در آسمان آن منطقه صورت نمی گیرد. این مکان گنجایش 300 بازدیده کننده را به صورت همزمان دارا می باشد.

سرمایه گذاران مختلفی طرح هایی برای ایجاد پارک آبی در جزیره قشم داده اند تا تعداد بیشتری توریست تور قشم را به این منطقه جذب کنند.

اولین پارک آبی روباز کشور

شهر مشهد هم می‌تواند انتخاب مناسبی برای ایجاد پارک آبی باشد زیرا امکانات تفریحی زیادی ندارد و از این طریق می‌توان توجه توریست های تور مشهد را جلب نمود.

اولین پارک آبی روباز کشور

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین