کد خبر: ۵۸۸۶۱۰
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

سوارس: مانند بچه‌ها بازی کردیم

مهاجم بارسلونا اعلام کرد در گل چهارم لیورپول مانند بازیکنان جوان و کم تجربه عمل کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
 به نقل از آس، بارسلونا سه‌شنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با چهار گل مغلوب لیورپول شد و از صعود به فینال بازماند. لوئیس سوارس پس از بازی گفت: باید انتقاد از خود را شروع کنیم. نمی‌توانیم دو سال پیاپی دو اشتباه مشابه داشته باشیم. ما بزرگسال هستیم و باید از خود انتقاد کنیم. در گل چهارم مانند نوجوانان عمل کردیم.

مهاجم بارسلونا درباره دردناک بودن این شکست اظهار کرد: خیلی تلخ بود. هیچ بهانه‌ای نداریم. مانند یک تیم در زمین نبودیم و به نحوی بازی نکردیم که برای کسب پیروزی باشد. به همین خاطر باید از خانواده، فرزندان و هواداران‌مان عذرخواهی کنیم.

این بازیکن اروگوئه‌ای در مورد مقصر دانستن ارنستو والورده گفت: هرگز او را مقصر نخواهند دانست. ما کسانی هستیم که در زمین بودیم. اگر برنامه‌ریزی‌اش برای دیدار رفت خوب بود برای بازی برگشت هم این چنین بود. نباید سرمربی را مقصر دانست. نباید به هیچ وجه اجازه می‌دادیم دو گل در یک دقیقه دریافت کنیم.

سوارس در پایان اظهار کرد: آماده انتقادها هستیم. ما انسان هستیم و باید آن را بپذیریم. می‌دانیم انتقادها خیلی شدید خواهد بود ولی ما حرفه‌ای هستیم. اکنون زمان تحمل کردن است.


ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین