کد خبر: ۵۸۸۶۸۰
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸

آنتونیو کونته مقصد خود را مشخص کرد؛ به احتمال 60 درصد در ایتالیا کار می‌کنم

آنتونیو کونته سرمربی سابق چلسی می‌گوید که ممکن است در کشور خودش به حرفه مربیگری‌ ادامه دهد و در واقع احتمال مربیگری او در کالچو بیش از احتمال رفتنش به لیگی دیگر است.
آفتاب‌‌نیوز :
 اینتر، میلان و حتی یوونتوس همگی تیم‌هایی هستند که از آنها به‌عنوان مقاصد احتمالی کونته برای فصل بعد نام برده شده است و در همین حال گفته می‌شود که پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد هم نسبت به استخدام این مرد 49 ساله ایتالیایی تمایل دارند.کونته که در پایان فصل آینده از چلسی اخراج شد، در پاسخ به این سوال که آیا او فصل آینده سرمربی یکی از تیم‌هایی خواهد شد که اخیراً نام برده شده، گفت: «به احتمال 60 درصد من در ایتالیا خواهم ماند. 30 درصد احتمال دارد که به خارج از کشور بروم و 10 درصد هم ممکن است که باز هم منتظر بمانم. من نمی‌توانم بگویم که به هیچ یک از این تیم‌ها بله گفته‌ام چون واقعاً هیچ چیزی در میان نیست. من به شخصه هنوز با هیچ تیمی در

سری A مذاکره نکرده‌ام چون هنوز کمی زود است.» یکی دیگر از تیم‌های بزرگ ایتالیا که گفته می‌شود خواهان جذب کونته شده، رم است که بعد از اخراج اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو، کلودیو رانیری را به‌عنوان جانشین موقت او استخدام کرده است. در حقیقت اسطوره باشگاه رم فرانچسکو توتی، اخیراً گفته که اکثر تیم‌ها حاضرند کارهایی دیوانه‌وار انجام دهند تا کونته هدایت آنها را برعهده بگیرد. مدیر باشگاه رم گفت: «ما در هفته‌های اخیر شاهد بوده‌ایم که صحبت‌های فراوانی درباره کونته صورت گرفته است. ما الان کلودیو رانیری را روی نیمکت‌مان داریم و باید به کار او احترام بگذاریم. هر کسی برای کونته حاضر است کارهای دیوانه‌وار انجام دهد. در پایان فصل تصمیم می‌گیریم که کونته سرمربی‌مان می‌شود، رانیری به کارش ادامه می‌دهد یا شخصی دیگر می‌آید. برای ما در حال حاضر چیزی که اهمیت دارد کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است و الان زمان خوبی برای صحبت درباره سرمربیان تیم نیست. من با آنتونیو کونته ملاقاتی نداشته‌ام. ضمن اینکه سهمیه لیگ قهرمانان گرفتن یا نگرفتن‌مان هم تأثیری در انتخاب مربی تیم ندارد.»

ایلنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین