کد خبر: ۵۸۸۷۴۳
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

برایان هوک: خواهان جنگ با ایران نیستیم

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با اشاره به اینکه ایالات متحده خواهان جنگ با جمهوری اسلامی نیست، اعلام کرد که کشورش به کمپین فشار حداکثری خود علیه جمهوری اسلامی ادامه خواهد داد.
آفتاب‌‌نیوز :
برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز چهارشنبه اظهار داشت که ایالات متحده هرگونه حمله به منافع آمریکا و شرکایش را با قدرت پاسخ خواهد داد.

به گزارش رویترز، وی همچنین با طرح این ادعا که آمریکا خواهان درگیری نظامی با ایران نیست، اظهار کرد که تا زمان تغییر رفتار تهران به سیاست "فشار حداکثری" ادامه خواهند داد.

برایان هوک که کشورش با خروج از برجام و ایجاد موانع در مقابل اجرای آن خلاف همه قوانین بین‌المللی حرکت کرده، مدعی شد که کاهش تعهدات برجامی ایران مخالف با استانداردهای بین‌المللی است!

وی همچنین تاکید کرد که سیاست خارجی ایران قابل تغییر است.

به گزارش ایسنا، در پی ادامه کارشکنی‌های آمریکا در قبال برجام و تعلل طرف‌های اروپایی به اجرای تعهداتشان در قبال این توافق بین المللی، امروز (چهارشنبه) ایران اعلام کرد که سطح پایبندی خود به تعهداتش در قبال برجام را کاهش می‌دهد.

حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز (چهارشنبه) گفت که اگر دیگر طرف‌های برجام به تعهدات خود عمل نکنند ایران به غنی سازی اورانیوم در سطوح بالاتر باز خواهد گشت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین